تغذیه

آب کردن شکم در اسرع وقت

آب کردن شکم در اسرع وقت

با این مواد غذایی شکمتان را تخت کنید + به همراه طرز تهیه نوشیدنی طبیعی

کد مطلب : 98042804

اگر می خواهید با سرعت از شر چربی های دور شکم و نفخ معده راهایی یابید با کمک این نوشیدنی طبیعی می توانید این کار را انجام دهید.

بسیاری از افراد از چاقی شکمی رنج می‌برند و در برخی افراد این چاقی شکمی ناشی از تورم شکم و احتباس مایعات و نفخ است.
آب کردن شکم در اسرع وقت
 در موارد بسیاری  با کمی ورزش می‌توان چربی‌های اضافه شکم را آب کرد اما در برخی افراد شکم در ساعات صبح صاف است اما در طول روز و پس از مصرف غذا بزرگتر می‌شود که این مسئله به علت بی تحرکی و عملکرد بد سیستم گوارشی بدن رخ می‌دهد همچنین رژیم غذایی نیز در بروز این عارضه مؤثر است، افزون بر این مصرف برخی مواد غذایی جون نوشابه های گازدار و کاهو و حبوبات موجب نفخ شکم و بزرگ شدن آن می‌شود.

ما لیموناد یا نوشیدنی  را به شما معرفی می‌کنیم که با از بین بردن نفخ معده و آب کردن چربی‌های شکمی کمک می‌کند تا شکمی صاف و تخت داشته باشید.

لیمو

این میوه در گروه مرکبات تقسیم بندی می‌شود و دارای اسید آسکوربیک است که به هضم غذا و جذب مواد مغذی کمک می‌کند همچنین لیمو حاوی پپسین بوده که در کاهش وزن مؤثر است و از تجمع گاز در شکم جلوگیری می‌کند و در چربی سوزی بسیار مفید است به همین دلیل یک ماده غذایی محرک متابولیسم در رژیم غذایی محسوب می‌شود.

زنجبیل

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی شگفت انگیزی است و به عملکرد بهتر روده و معده و هضم غذا کمک می‌کند همچنین در پیشگیری از تجمع گاز و نفخ شکمی مؤثر است.

نعناع

بعضی از گیاهان دارویی در فرایند هضم غذا مفید هستند که نعناع یکی از این گیاهان دارویی است نعناع با از بین بردن گازهای شکمی و جلوگیری از تشکیل اسید معده اضافی به عملکرد سیستم گوارشی شما کمک می‌کند و دارای خاصیت ضد التهابی است همچنین در تسکین درد معده و از بین بردن حالت تهوع مفید شناخته می‌شود.

خیار

خیار دارای خواص ضد التهابی است و اغلب مردم آن را برای از بین گودی و سیاهی دور چشم استفاده می‌کنند این میوه یک دیورتیک محسوب می‌شود و به تخلیه مایعات از بدن کمک می‌کند و در درمان برخی عفونت‌ها تأثیرگذار است.

 طرز آماده‌سازی نوشیدنی آب کننده چربی‌های شکم

ده برگ نعناع را در یک فنجان آب جوش بریزید و زمانی که این ترکیب جوشید اجازه دهید پنج دقیقه باقی بماند سپس آب لیمو را به آن اضافه و خیارهای خورد شده را با این ترکیب مخلوط کنید، پس از آن دو قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده و چند  عدد برگ نعناع را به ترکیب اضافه کنید.

طرز مصرف

توصیه می‌شود که این نوشیدنی چربی سوز در طول روز بعد از وعده غذایی صبحانه، ناهار ، شام بنوشید همچنین در صورتی که رژیم غذایی کم چرب و ورزش و تحرک داشته باشید به سرعت شکم شما صاف و تخت خواهید داشت.

منبع : خبرنگاران جوان

آب کردن شکم در اسرع وقت

به زودی فروشگاه اینترنتی آی شهر

امتیاز کاربر: 3.4 ( 1 نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا