بهداشت فردی و محیطپیشگیریتحقیقات پزشکی

تشخیص کرونا در 5 ثانیه

تشخیص کرونا در 5 ثانیه

کد مطلب : 98012801

نام این دستگاه مستعان می باشد. سخنگوی سپاه سامانه هوشمند تشخیص لحظه‌ای کرونا را محصول خلاقیت و جسارت ایرانی دانست و گفت: به زودی فرآیند تولید و مختصات و قابلیت‌های فنی سامانه “مستعان” با حضور اصحاب رسانه و متخصصین تشریح خواهد شد.

می گفتند موجودی آمده که هیچ گیتی نمی تواند آن را تشخیص دهد و هیچ ایست بازرسی، وجود ندارد که این موجود را شناسایی کند.

اما فرزندان ایران زمین برای اولین بار در دنیا دستگاهی را ساختند که فقط در ظرف 5 ثانیه می تواند ویروس کرونا را شناسایی نماید.

این دستگاه که توسط پژوهشگران و محققان نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده به راحتی افراد و اجسامی که حامل ویروس کرونا می باشد را شناسایی می کند.

مطالعه نمایید : با علائم سرماخوردگی در خانه بمانید

برد این دستگاه تشخیص کرونا از 1/5 متر الی 100 متر می باشد و توسط آنتنی که روی این گجت بصورت متحرک قرار گرفته، ویروس را تشخیص می دهد و در طرفی که ویروس وجود داشته باشد متمایل می شود.

دقت این دستگاه در تشخیص 70 درصد می باشد، که محققان در حال توسعه آن هستند.

این دستگاه تشخیص کرونا پس از بررسی های دقیق تر و تست های پزشکی و بهداشتی بیشتر توسط مراجع مربوطه به تولید انبوه خواهد رسید.

این دستگاه مناسب کارخانه ها، سمینارها، جلسات، مراکز درمانی و سایر مکان هایی که اجتماع افراد در آن زیاد است، کاربرد بسیاری دارد. و باعث جلوگیری از شیوع این ویروس می باشد.

در حال حاضر در اقصی نقاط دنیا کشورهای مختلف درگیر این ویروس هستند و می توانیم روی صادرات آن هم حساب ویژه ای باز کنیم.

مطالعه نمایید : همه چیز درباره کرونا

این حدیث را عبدالله ابن جعفر حمیری در کتاب قرب الاسناد، از پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) نقل نموده که آن حضرت فرمود: «اگر علم  در ثریا باشد مردانی از سرزمین فارس به آن دست خواهند یافت»

تشخیص کرونا در 5 ثانیه

سردار شریف در پایان تصریح کرد: همانگونه که در مصاحبه اخیر سخنگوی وزارت بهداشت هم آمده است، برای تولید انبوه این سامانه راهبردی مجوزهای لازم اخذ  و به یاری خداوند نقش‌های موثر و تعیین‌کننده سامانه در کمک به مدیریت و پیشگیری از ادامه شیوع کرونا ملموس و آشکار  خواهد شد.

سایت های دیگر آی شهر

  • سایت املاک آی شهر : ishahr.ir
  • سایت مشارکت در ساخت آی شهر : ishahr.co
  • سایت صنعت ساختمان آی شهر : ishahr.org
  • سایت مدریت ساختمان آی شهر : ishahr.net

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا