حمل و نقل دریایی

کشتی تفریحی مفهومی میراژ

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

کشتی تفریحی مفهومی میراژ

کشتی های تفریحی زیادی در جهان وجود دارند اما این یک کشتی متفاوت است که آسمان و دریا را باهم ترکیب می کند!

کد مطلب : 97080401

کشتی تفریحی مفهومی میراژ با طول 106 متر با امکانات رفاهی و مدرن زیاد و سازگار با محیط زیست می باشد. سینما در محیط باز ، استخر آبگرم ، اتاق برای 14 میهمان و امکانات بسیار دیگر که بر روی سطوح بازتابنده و یک ظاهر متمتایز بین دریا و آسمان قرار گرفته است.

یک کشتی که بین انسان ها و طبیعت تقسیم شده و در عین حال از مدرن ترین امکانات رفاهی برخوردار می باشد.

کشتی تفریحی مفهومی میراژ حاصل همکاری دو شرکت ایتالیایی Fincantieri Yachts و شرکت Van Geest Design هلندی می باشد. میراژ به یاد آورنده آسمان خراش ها و همچنین زیبایی طبیعی آسمان ، دریا ، خورشید ، ماه و ستارگان را به همراه دارد. و ساخته شده که انسان را در داخل عظیم ترین محیط طبیعی زمین با آرامشی باور نکردنی در خود اسکان دهد.

میراژ کشیده شده، تیز، با خطوط مستقیم و چند عرشه مجزا یک حضور قدرتمند را در آب های نیلگون دریاها و اقیانوس ها به نمایش گذاشته است. سطوح انعکاسی و استفاده از شیشه باعث می شود که با رنگ محیط اطراف خود ترکیب شود. این اثر به ویژه در هنگام مشاهده تمام نمای میراژ در روز روشن و آسمان آبی بسیار تاثیر گذار است.

میراژ مثل یک پله بزرگ به نظر می رسد. این کشتی دارای شش عرشه که با 14 میهمان آن اختصاص داده شده است. این کشتی تفریحی با تمرکز روی سرگرمی و آرامش در فضای باز طراحی شده است. همچنین یک پلت فرم چرخ بال نیز در عقب کشتی وجود دارد.

مهمان های می توانند در عرشه به تماشای فیلم شبانه یا به تماشای غروب خورشید بنشینند . می توانند از استخر ، سالن های بزرگ نهار خوری و سایر امکانات تفریحی بهرمند شوند.

میراژ 14 میهمان را در 7 کابین مجزا و حداکثر 29 خدمه و کارکنان را در 17 کابین می پذیرد.

میراژ در رای دو موتور دیزل 4،600 اسب بخار با پروانه های پیچ ثابت است که سرعت آن را تا 19 گره دریایی یا 35 کیلومتر در ساعت می رساند. یک موتور هیبریدی با قدرت 400 اسب بخار و موتور رانشی 268 اسب بخار کمک می کند که کشتی به جهت های مختلف متمایل شود.

منبع : نیو اطلس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا