امام زمان و بحث ظهور

اربعین ارتباط نهضت حسینی و مهدوی

حکومت مهدوی با حاکمیت امام زمان (عج) پایه های ظلم را بر می چیند، بخاطر این است که جیق منافقان داخلی و خارجی در آمده

اربعین ارتباط نهضت حسینی و مهدوی

به زودی طومار دادگاه های ظلم و مسئولین خیانتکار و چپاولگر در سرتاسر دنیا پیچیده می شود. وقتی مردم جهان امام حسین (ع) را بشناسند یکی از شرایط ظهور ایجاد می شود.

انجیل متی باب 24 بخش 30  : 

آن گاه نشانه پسر انسان ( منجی )  در آسمان پدیدار شود و در آن گاه، جمیع طوایف زمین سینه‌زنی کنند و پسر انسان را ببینند که بر ابرهای آسمان با قوت و جلال می‌آید. آسمان و زمین زایل خواهد شد، اما سخن من هرگز زایل نخواهد شد، اما از آن روز و ساعت هیچ کس اطلاع ندارد، حتی ملائکه آسمان،……

حرکت راهپیمایی اربعین زنگ خطر را برای شیطان صفت ها به صدا در آورده، و منافقین داخلی و خارجی را وادار به کنایه زدن ، مخالفت ، جو سازی و … نموده، و به قول معروف صدای جیقشان را در آورده. چون حرکت عظیم اربعین نشانه نزدیکی ظهور و پایان سلطه منافقین ، ریاکاران و ستمگران است .

کد مطلب : 97080402

اگر می بینید در رسانه های جهان پوشش خبری مناسبی صورت نمی گیرد، نشانه ترس حاکمیت ظلم در سراسر این کره خاکیست .

اربعین ارتباط نهضت حسینی و مهدوی

برخی از سخانان رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه مورخ 94/9/9 :

بعضی دنبال سند می‌گردند برای بعضی از این زیارتها؛ من عرض می‌کنم بدون سند هم این زیارتها را می‌شود خواند. ما وقتی بخواهیم با اینها حرف بزنیم، با چه زبانی حرف بزنیم؟ کِی می‌توانیم با این فصاحت، با این بلاغت، با این شیوایی کلمات پیدا کنیم، ترکیبات پیدا کنیم، مفاهیم پیدا کنیم در ذهن خودمان و با اینها حرف بزنیم؟ این زیارتها خیلی خوب است. البتّه این مانع از این نمی‌شود که انسانها همین‌طور [به شکل‌] دلی هم با این بزرگواران حرف بزنند -مثل کسی که با پدر خود یا با عزیز خود حرف می‌زند و شکایت می‌کند و حرف می‌زند- مانع از آنها نیست امّا این زیارتها و زیارت‌نامه‌هایی که در اختیار ما هست هم واقعاً یکی از چیزهای مغتنمی است که بحمدالله در مکتب ما وجود دارد. منبع ( کیهان )

چگونه به سبب زیارت #اربعین، پیوند نهضت حسینی با نهضت مهدوی محقق می‌گردد؟

?پیوند نهضت امام حسین با نهضت امام زمان علیهما السلام به سبب زیارت اربعین، چنان است که امام عصر، هنگام ظهور و قیام، خویشتن را با امام حسین، معرفی می کند.

?گویی امام حسین، جهانی است و همگان وی را می شناسند. و پیاده رویی بیست میلیونی شیعیان در روز #اربعین، به عنوان بزرگ‌ترین اجتماع بشریت در عصر معاصر، گویای چنین واقعیتی است.

?چنان که (وقتی) امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که ظهور فرمود، پنج ندا می‌کند به اهل عالم، از جمله: اَلا یا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِی الحُسَین قَتَلُوهُ عَطشاناً، اَلا یا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِی الحُسَین سحقوه عدوانا. (حائری یزدی، الزام الناصب فی اثبات الحجه الغائب، ج 2، ص 282).

?آیت ‌الله محمدتقی بهجت رحمت الله علیه در این باره چنین می‌فرمایند:
… امام زمان خودش را به واسطه امام حسین علیه السلام به همه عالم معرفی می‌کنند … بنابراین در آن زمان باید همه مردم عالم، حسین علیه السلام را شناخته باشند… اما الان هنوز همه مردم عالم، حسین علیه السلام را نمی‌شناسند و این تقصیر ماست، چون ما برای سیدالشهدا علیه السلام طوری فریاد نزدیم که همه عالم صدای ما را بشنود، پیاده‌روی #اربعین بهترین فرصت برای معرفی حسین علیه السلام به عالم است.

?(ر. ک: محمدحسین رخشاد، در محضر بهجت)

اربعین ارتباط نهضت حسینی و مهدوی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا