ایده تولید

Stompump پمپ باد مناسب دوچرخه سواران

یکی از مشکلات عمده راکبان دوچرخه تعمیر لاستیک پنچر شده و یا کم باد شدن لاستیک می باشد .

Stompump پمپ باد مناسب دوچرخه سواران – ایده ای برای تولید کنندگان داخلی

کد خبر : 97012502

دوچرخه سواران عموما پمپ های جمع و جور دستی را در سواری های طولانی حمل می کنند. استفاده از پمپ باد دستی بسیار خسته کننده و دشوار است . به همین دلیل استفاده از این پمپ باد جدید را به شما پیشنهاد می کنیم . این پمپ می تواند ایده خوبی برای تولید کنندگان داخلی لوازم دوچرخه می باشد .

با استفاده از نگهدارنده پمپ به همراه یک بند اتصال می توانید پمپ باد Stompump که 185 گرم وزن دارد را همانند یک بطری آب به دوچرخه خود متصل نمایید . هنگامی که نیاز به استفاده از پمپ باد را دارید پمپ را از جای آن برداشته ، شلنگ آن بیرون می آورید و یک سر آن را به محل تزریق هوای لاستیک متصل می نمایید.

بعد از آن به راحتی با نیروی فشار پا تایر را باد می کنید . این پمپ باد 3 برابر سریعتر از سایر پمپ های دستی باد تایر را پر می کند . و فشاری معادل 6 بار دارد .

برخی از ویژگی های دیگر Stompump عبارتند از: ساخت آلومینیوم ماشین، اتصالات فولادی ضد زنگ و یک سیستم تصفیه هوا یکپارچه … به علاوه یک محفظه ذخیره سازی در مرکز وجود دارد که می توانید آن را خاموش کنید.

شما می توانید آن را برای پمپ کردن چیزهای غیر از لاستیک دوچرخه استفاده کنید. قیمت آن در حراج 79 دلار است و قیمت ثابت آن 90 دلار تعیین شده .

Stompump پمپ باد مناسب

منبع : گیزمک

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا