ادوات جنگی

f-35 جنگنده همه کاره

هر هواپیمایی نیاز به یک آشیانه و باند ، برای پرواز و فرود نیاز دارد . اگر آنها توسط موشکها تخریب شوند هواپیما فاقد کارایی می باشد .

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

f-35 جنگنده همه کاره

تست پرواز جامع f-35 بدون هیچ گونه تلفاتی به اتمام رسید .

کدخیر : 97012501

سه نوع جنگنده F-35 Lightning II لکچید مارتین موفق به انجام  آنچه که این شرکت به عنوان تست برنامه جامع پرواز در تاریخ هواپیما نامیده است را تکمیل کند. در تاریخ 11 آوریل در ایستگاه هوایی نیروی دریایی ایالات متحده Patuxent River مریلند پرواز آزمایشی با حمل 907 کیلوگرم انواع جنگ افزار ، موشک GBU-31 Joint Direct Attack Military JDAM  و موشکهای AIM-9X Sidewinder  را به اتمام رساندند .

f-35 جنگنده همه کاره

بر طبق گفته لاکهید، یک تیم از بیش از یک هزار مهندس تست پرواز SDD، نگهبانان، خلبانان و پرسنل پشتیبانی، تست کامل پرواز پرواز را در هر سه نوع F-35 انجام داد، از جمله شش نیروی دریایی با بیش از 1500 آزمایش عمود پرواز ، تست جداسازی سلاح، 46 تست دقیق تسلیحات سلاح و 33 تست اثربخشی ماموریت شامل ماموریت هایی با چند کشتی به همراه هشت F-35 با تهدیدات پیشرفته انجام گردید . لازم بذکر است در این آزمایش هیچ نیروی نظامی و هیچ کدام از جنگنده ها آسیبی ندیدند .

رعد و برق II F-35 یک هواپیمای چند منظوره است که جایگزین انواع مختلفی از هواپیماهای جنگی برای نیروی هوایی ایالات متحده، نیروی دریایی ایالات متحده،  نیروی دریایی سلطنتی و دیگر مشتریان خارج از کشور خواهد شد. f-35 جنگنده F-35A ، F35C ، F-35B VSTOL به منظور برتری هوا به هوا و هوا به زمین  طراحی شده است و از سیستم های مبارزات هوشمند بهره می برد .

مدیر کل برنامه F-35، اعلام کرد: “برنامه تست پرواز F-35 نشان دهنده جامع ترین، دقیق ترین و مطمئن ترین برنامه آزمایش پرواز توسعه یافته در تاریخ هواپیما است.”

معاون ادیم ماتین وینت، مدیر اجرایی برنامه F-35 می گوید: «تکمیل آزمون پرواز FD-35 SDD، نقطه اوج کار سخت و تعهد از سوی دولت و تیم مشترک است. “

آزمایشات پرواز برای بهبود عملکرد و ارتقاء هواپیما به عنوان پیشرفت تکنولوژی ادامه خواهد یافت.

ویدئوی کشتی نیروی دریایی سلطنتی، برنامه تست پرواز جامع را مشخص می کند.

f-35 جنگنده همه کاره

منبع : گیزمک

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا