ایده تولیدفن آوری و تکنولوژی

ساندویچ همبرگر روبوتیک بدون دخالت انسان

یکی از دغدغه های غذا خوردن در فست فود ها رعایت نظافت در عملیات تهیه فست فود می باشد.

ساندویچ همبرگر روبوتیک بدون دخالت انسان

کد خبر : 97041001

وقتی بتوانید از یک روبات جهت آشپزی در فست فود استفاده نمایید ، کار برای شما بسیار آسان خواهد شد . 

اول اینکه این روبات مریضی عفونی نمی گیرد ! دوم اینکه بابت بیمه آن نباید نگرانی از بازرس بیمه داشته باشید ! سوم اینکه خسته نمی شود و ده ها مزیت دیگر …

در ماه گذشته رستوران Spyce یک آشپزخانه روبوتیک راه اندازی نمود و از آن استفاده کرد . در حال حاضر رستورانی مجللل با تکنولوژی بالا در سانفرانسیسکو با استفاده از روبوت روزانه حدود 6 میلیارد تومان همبرگر رباتیک عرضه می کند .

با قرار دادن مواد اولیه مورد نیاز ساخت همبرگر در مخزن های طراحی شده برای هر مواد، ماشین روبوتیک شروع به طبخ و ساخت همبرگر می کند. تمام مواد مورد نیاز همانند یک آشپز ماهر در زمان مناسب جهت خرد شدن ، مخلوط شدن ، طبخ شدن و آماده سازی ساندویچ توسط روبوت کار سازی می شود . 

قبل از کبابی کردن گوشت ادویه را به آن اضافه می کند که باعث می شود گوشت چسبندگی بیشتری داشته باشد بعد از کباب کردن گوشت به آن پنیر را اضافه می کند . 

گوجه فرنگی ، پیاز ، ترشی که از قبل وارد روبوت شده اند به صورت مرتب در داخل ساندویچ قرار می گیرد . علاوه بر آن طبق سلیقه مشتری و یا پیش فرض سس ها و ادویه ها را نیز به آن اضافه می کند.

مزایای متعددی برای رفتن به آشپزخانه رباتیک وجود دارد. اول و مهمتر از همه، با بهینه سازی فرایند تولید برگر، پوب بیشتری را می توانید بدست آورید . 

در اولین رستوران دو روبات وجود دارد که هر یک قادر به ساخت یک برگر در کمتر از پنج دقیقه و تقریبا 120 برگر ساعت است. روبات قادر به انجام وظایف خاصی است – مثل برش گوشتی عمودی  – که به صورت دستی می تواند دشوار و وقت گیر باشد.

ساندویچ همبرگر روبوتیک

نیو اطلس

 

 

 

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا