تازه هافن آوری و تکنولوژی

تبدیل نور شمع وارمر به روشنایی LED

استارت آپ های تولید در سراسر جهان در حال تولید محصولات جدید می باشد و در ایران استارت آپ های دلالی رشد می کند

تبدیل نور شمع وارمر به روشنایی LED به همراه تصاویر + ویدئو

کد مطلب : 96110401

این فانوس LED با استفاده از یک شمع وارمر ، محیط زیادی را روشن می کند . Lumineser که توسط شرکت ThermTech طراحی و ساخته شده است ، جزو دستگاه هایی است که گرما را به الکتریسیته تبدیل می کند . این دستگاه از یک شمع وارمر برای روشن کردن مجموعه ای از LED ها تا شش ساعت استفاده می کند.

دستگاه هایی که می توانند به طور مستقیم گرما را به برق تبدیل کنند، از اوایل قرن 19 شناخته شدند. تا دهه 1940 روسها لامپ های نفتی تولید کردند که از ترموالکتریک برای رادیوهای قدرت در مناطق روستایی استفاده می شد که برای رساندن برق یا تامین باتری بسیار راه دوری را باید طی می کردند.

ترموالکتریک برای استفاده در فضاپیمای قدرتمند ، از جمله کاوشگر در مریخ، چراغ های ناوبری راه دور، و حتی ساعت های هوشمند استفاده می شود. در سال های اخیر، ما سیستم های  مختلف LED را که با گرما روشن می شوند دیده ایم . اما شرکت ThermTech از شمع وارمر برای این کار استفاده کرده است .

البته این مسئله برای ما پیش می آید که چرا فقط از شمع استفاده نکنیم ؟ زیرا فانوس های موجود برای این هدف وجود دارد، اما سازندگان Luminiser می گویند که این می تواند  15 تا 20 برابر نور شمع روشنایی ایجاد می کند .

فانوس را می توان در داخل یا خارج از منزل استفاده کرد، اما این دومین جایی است که Luminiser به احتمال زیاد درخشش خواهد داشت و طراحی شده است که برای چنین کاربردی مناسب و سبک باشد. وزن آن (0.45 کیلوگرم)، ارتفاع فانوس (25 سانتیمتر) و  (12 سانتیمتر) طول دارد.

تبدیل نور شمع وارمر به روشنایی LED

 

منبع: لومینیسر

 

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: 4.65 ( 1 نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا