اتومبیل و موتور سیکلت

اسکوتر الکتریکی تاشو در CES

یکی از معضلات شهرهای بزرگ در سراسر دنیا ترافیک ناشی از عبور و مرور خودروها و در نهایت آلودگی آنهاست . اسکوتر های برقی یکی از راه حل ها به شمار می آیند .

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

اسکوتر الکتریکی تاشو در CES

کد مطلب : 96102301

این اسکوتر الکتریکی با دو چرخ بدون توپی مرکزی حرکت می کند . اولین وسیله نقلیه ای که در CES نظرها را به خود جلب کرده ، اسکوتر الکتریکی Ujet می باشد.

اسکوتر فوق با هر بار شارژ  می تواند مسافتی حدود 150 کیلومتر را طی مسیر نماید . چخ عقب فقط از یک طرف به بدنه متصل شده است . همچنین چرخ عقب توسط یک موتور با قدرت 5/4 اسب بخار به حرکت در می آید .

تایر های اسکوتر Ujet از نوعی لاستیک مخصوص می باشد که ذرات  نانو  کربنی در آن وجود دارد ، که باعث مقاومت تایر ها در شرایط مرطوب ، خشک و سایش می شود .

سرعت اسکوتر الکتریکی 45 کیلیومتر در ساعت می باشد ، که با دو نوع باطری لیتیوم عرضه می گردد . نوع کوچک 70 کیلومتر مسافت را طی می کند و نوع بزرگ آن 150 کیلومتر را طی مسیر می کند .

اسکوتر Ujet دارای آپشن های مختلفی از قبیل پخش موسیقی با بلندگوهای بی سیم ، کامپیوتری با صفحه نمایش 7 اینچی دارای بلوتوس ، وای فای ، جی پی اس ، 3G و بسیار موارد دیگر و همچنین دارای اپلیکیشن تلفن همراه می باشد که نظارت از راه دور ، ردیابی و کنترل آن را فراهم می کند .

علاوه بر این دارای یک دوربین HD در جلو جهت ضبط ویدئو ، راغ LED جلو که متناسب با نور محیط تنظیم می گردد و همچنین سیستم ضد سرقت و کنترل خاموش و روشن کردن از راه دور توسط تلفن همراه هوشمند دیگر قابلیت های آن می باشد . مدل کوچک آن با وزن 43 کیلوگرم و مدل بزرگ آن با وزن 49 کیوگرم تولید شده است .

Ujet در هفته جاری در CES اعلام کرد  شرکت لوکزامبورگ قصد دارد در نیمه اول سال 2018 در شهرهای بزرگ اروپایی مانند پاریس، بارسلونا و آمستردام  تولید این اسکوتر را راه اندازی کند. برآورد قیمت این اسکوتر در نوع کوچک 8900 دلار و در نوع بزرگ 9900 دلار قیمت گذاری شده است . Ujet همچنین لوازم جانبی مانند شارژر سریع، کلاه ایمنی و دستکش های چرمی  را ارائه می دهد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا