اتومبیل و موتور سیکلت

معرفی BMW X7 مدل 2019

معرفی BMW X7 مدل 2019

با شروع سال 2019 کارخانه بی ام و ؛ SUV BMW X7 مدل 2019 را ارائه می دهد . این یک خودروی لوکس ، هوشمند و تطبیقی است .

این خودروی شاسی بلند یک خودروی چالاک و همه کاره می باشد. ابعاد این ماشین 5،151 میلی متر طول ، 2،000 میلی متر عرض و 1،805 میلی متر ارتفاع می باشد.

این خودرو می تواند 6 سر نشین یا سرنشین باشد ، بستگی به آن دارد که آیا ردیف صندلی وسط را 2 نفره یا سه نفره انتخاب کنید. با یک فضای خالی در ردیف سوم.

معرفی BMW X7 مدل 2019

در این خودرو امکانات رفاهی هم برای مسافران عقب وجود دارد، از قبیل : نگهدارنده فنجان ، صندلی های الکتریکی ، پورت شارژ USB و مانیتور و تهویه هوا هم دارند. در صورتی که مسافری در عقب نباشد می توان صندلی ها را خواباند و فضایی برابر با 2،120 لیتر را خالی کرد، شما می توانید بار یک کامیونت را در آن جای دهید.

برخی از ویژگی های داخلی عبارتند از : پوشش تمام چرم Vernasca، سیستم کنترل از راه دور ، سقف پانورامیک سه حالته ، وجود یک اسپری هوا با هشت عطر مختلف برای معطر کردن هوای درونی خودرو و یک سیستم صوتی فراگیر با 20 بلندگو و قدرت 1500 وات از Bowers & Wilkins.

جلو داشبورد دارای دو صفحه نمایش 12.3 اینچی می باشد، که یکی به عنوان صفحه اصلی به عنوان صفحه کنترل اتومبیل می باشد، و دیگری خدمات جانبی را به عهده دارد. اما BMW در حال کار بر روی سیستم کنترل صدای “hey BMW” است تا جایی که می توانید از او سطح روغن خودرو را بپرسید و یا او از شما سوال می کند که احساس خستگی می کنید؟ در صورت راه افتادن این سیستم می توانید تنظیم نور و رنگ نور ، نوع موسیقی و درجه حرارت را بصورت صوتی تنظیم کنید.

معرفی BMW X7 مدل 2019

در این خودرو می توانید سطح نور / نور لایت داخل کابین ، سرد و گرمی صندلی و همچنین مواردی مانند عملکرد ماساژ صندلی نسبت به خلق و خوی شما را تنظیم نمایید. 

شما نیازی به کلید برای داخل شدن خودرو ندارید و حتی شما را مجبور به حمل FOB رمزگذاری نمی کند، شما با همراه داشتن تلفن همراه خود می توانید وارد خودرو شوید و آن را روشن نمایید و حرکت کنید.

X7 با تلفن های هوشمند سازگار است و مجهز به پنل مخصوص و شارژ بی سیم برای تلفن همراه است، همچنین جایگاهی خاص برای نوشیدنی های سرد و گرم دارد و یک دسته دنده شیشه ای که به نظر می رسد یک الماس را در دست گرفته اید.

X7 دارای کمک راننده هم می باشد ، کورز کنترل ، کنترل فرمان ، کنترل خط ، کمک در مواقع گریز و ترمز خودکار اضطراری در آن وجود دارد. همچنین هشدار ترافیک ، هشدار اشتباه و یک صفحه نمایش و پارک کاملا اتوماتیک.

X7 با گیربکس 8 سرعته و هوشمند AWD xDrive همراه است. موتور  بنزینی V8 xDrive50i است که 456 اسب بخار قدرت دارد. 

چرخ ها 20 اینچی هستند و تا 22 اینچ قابل افزایش است ، سیستم تعلیق این خودرو گزینه های مختلف رانندگی جاده ای در حالت رانندگی در شن و ماسه ، سنگ و سنگ و برف را امکان پذیر می کند.

X7 در کارخانه BMW در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی تولید خواهد شد و در مارس 2019 در نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

معرفی BMW X7 مدل 2019

منبع: BMW

امتیاز کاربر: 4.45 ( 1 نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا