تاریخ و عبرت

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

تفاوت این دو نوع جاهلیت در چیست ؟ شاید یک نقطه روی عین !!! شاید از زمین تا آسمان !!!

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی – مطالب این مقاله مناسب 40+ سال است !

جاهلیت غربی : عروسک زنده !! برده جنسی !! دختر 10 ساله !!

جاهلیت عربی در حدود 1400 سال قبل بوده و جاهلیت غربی در قرن 21 در حال انجام است. لطفا اگر روحیه لطیفی دارید و حساس هستید این مطلب را نخوانید .

بدون تصویر !! تصویر مناسب این وب سایت نیست می توانید از وب سایت های دیگر تحقیق کنید !

40+

جاهلیت شاخه های بسیار دارد، ولی در اینجا در مورد زنده به گور کردن دختر ها و زنده به عروسک شدن دختر ها صحبت کنیم !

علم و دانش بدون دین و اعتقاد به خدا خطرناکترین و وحشیانه ترین حالت کل عالم هستی بشمار می آید .

اگر شما جای این دخترها بودید کدام راه را انتخاب می کردید؟

هشدار این مطلب حاوی مطالب مناسبی برای افراد عادی جامعه نمی باشد ، ذکر این مطلب برای آگاهی کسانی می باشد که درباره اعتقاد داشتن به دین مشکل دارند .

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

بخش اول زنده به گور کردن دختران در زمان جاهلیت اعراب :

فرهنگ جاهلی عرب، عزت و افتخار را در داشتن فرزندان پسر می‌دانست و نگه‌داری دختران را مایه ننگ و به همین دلیل آنها را می‌کشتند.

قرآن کریم در این باره می‌فرماید: «وَ إِذا بُشِّرَ أَحَدُهُمْ بِالْأُنْثى‏ ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَ هُوَ کَظیمٌ»؛[1] و چون یکى از آنان را به (تولد) دختر بشارت دهند (از فرط غیظ و غضب) صورتش سیاه گردد، در حالى‌که خشم گلویش را مى‌‏فشارد.

«یَتَوارى‏ مِنَ الْقَوْمِ مِنْ سُوءِ ما بُشِّرَ بِهِ أَ یُمْسِکُهُ عَلى‏ هُونٍ أَمْ یَدُسُّهُ فِی التُّرابِ أَلا ساءَ ما یَحْکُمُونَ»؛[2] از بدى بشارتى که به او داده شده از میان قبیله خود متوارى شود (و نمى‌‏داند) آیا او را با سرافکندگى نگاه دارد یا (زنده) در زیر خاکش نهان سازد. هان، بد قضاوتى مى‏‌کنند.

قرآن می‌فرماید در جاهلیت عرب وقتى براى ایشان خبر مى‌‏آوردند که دختردار شدید از خشم سیاه مى‌‏شدند، و از بدى خبرى که به آنان داده شد و از فشار افکار عمومى که آن‌را بد مى‏‌پنداشتند پنهان گشته، به فکر فرو مى‏‌رفتند که آیا این نوزاد دختر را نگه دارند و ذلت و خوارى دختر دارى را تحمل کنند و یا زنده زنده در خاک پنهانش سازند، همچنان‌که عادت اکثرشان در باره دختران متولد شده این بود.

شروع این فرهنگ غلط به جنگ بنى تمیم با کسراى ایران باز می‌گردد، در آن جنگ عده‌‏اى از زنان قبیله، اسیر لشکر کسرى شدند و آنان را به اسیرى به دربار کسرى بردند، در آن‌جا دختران را به عنوان کنیز نگاه داشتند و پس از مدتى که میان دو طرف صلح بر قرار شد بنى تمیم اسیران خود را مطالبه کردند، دربار کسرى آنان را مخیر کرد که مى‌‏خواهند به قبیله خود برگردند، یا در دربار بمانند. عده‌‏اى از دختران از رفتن به قبیله خویش خوددارى نمودند، مردان قبیله غضبناک شده تصمیم گرفتند از این پس اگر دختردار شدند، زنده دفنشان کنند، و همین کار را کردند. قبایل دیگر نیز از آنها یاد گرفته، کم کم این جریان در همه جا منتشر شد، و دخترکشى در میان آنان تبدیل به یک سنت شد.[3]زنده به گور دختران در زمان جاهلیت را می‌توان به دلایل زیر دانست:

1. دختران نقشی در اقتصاد و تولید نداشته و بار زندگى بودند؛ لذا قرآن می‌فرماید: «وَ لا تَقْتُلُوا أَوْلادَکُمْ مِنْ إِمْلاقٍ نَحْنُ نَرْزُقُکُمْ وَ إِیَّاهُمْ…»؛[4] و فرزندانتان را از (ترس) فقر، نکشید! ما شما و آنها را روزى مى‌‏دهیم.

2. در زمان جاهلیت معمولاً میان قبائل عرب جنگ و درگیری بود و سرنوشت و بقای قبیله در این جنگ‌ها رقم می‌خورد؛ لذا آنان برای این نبردها فرزندان شجاع و دلیر می‌خواستند، و این از عهده زنان و دختران خارج بود.

3. در جنگ‌‏ها، دختران اسیر می‌شدند و مورد تجاوز دشمن قرار مى‌‌‏گرفتند؛ از این‌رو برای آنکه دچار چنین مشکلی نشوند، خود آنها را زنده به گور می‌کردند.[5]

[1]. نحل، 58.

[2]. همان، 59.

[3]. طباطبائی، سید محمد حسین، المیزان فی تفسیر القرآن، ترجمه، موسوی همدانی، سید محمد باقر، ج ‏12، ص 401، دفتر انتشارات اسلامی، قم، چاپ پنجم، 1374 ش.

[4]. انعام، 151.

[5]. ر. ک: مکارم شیرازی، ناصر، تفسیر نمونه، ج ‏11، ص 270، دار الکتب الاسلامیه، تهران، 1374ش؛ طیب، سید عبد الحسین، أطیب البیان فی تفسیر القرآن، ج ‏8، ص 143، انتشارات اسلام، تهران، چاپ دوم، 1378 ش؛ قرائتی، محسن، تفسیر نور، ج 6، ص 410، مرکز فرهنگى درسهایى از قرآن، تهران، 1383ش.

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

بخش دوم دختران عروسک شده ی لولیتا

داستان عروسک لولیتا به سال ۱۹۹۵ و زمانی که ولادیمیر نوباکوف داستانی تحت عنوان لولیتا را منتشر کرد باز می گردد. داستان این رمان در مورد یک استاد دانشگاه است که مفتون زیبایی دختر خوانده ۱۲ ساله اش شده و …

اما داستان عروسک های لولیتا یا بطور صحیح تر ” اسباب بازی برده لولیتا” که امروزه بصورت انفجاری خبرگذاری های جهان را تسخیر کرده به سال ۲۰۱۱ و زمانی بر می گردد که یک جراح وبسایتی را تاسیس کرد و در آن ادعا کرد عروسک لولیتا را بصورت واقعی ساخته. من عین متنی که ان شخص در وبسایت خود گذاشته را برای شما نقل می کنم:

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

عروسک برده لولیتا

من عروسک برده لولیتا را ساختم. اگر متوجه منظورم نمی شوید بگذارید آن را خیلی شفاف برایتان توضیح دهم؛ من دختران جوان را به عروسک های جنسی تبدیل می کنم، بهمین سادگی. دخترانی که نمی توانند راه بروند، نمی توانند مقاومت کنند و نمی توانند هیچ چیز بگویند، تنها کاری که می توانند بکنند اینست که لذت های دگرآزارنانه شما را ارضا کنند، جالب است نه؟

من جراحی هستم که در یکی از کشورهای اروپای غربی زندگی می کنم (خواهش می کنم از فکر کردن در مورد من دست بردارید)، جامعه ای که هنوز خشونت در آن موج می زند و در آن اگر شما رابطه و پول نداشته باشید به … خواهید رفت. البته نیاز به گفتن نیست که من هر دوی اینها را دارم. علاوه بر این ما اینجا دختران زیبایی داریم، اگر کمی با اینترنت آشنا باشید می دانید اروپای شرقی به داشتن چنین دخترانی شهره است. خوشبختانه بسیاری از این دختران زیبا والدین یا خویشاوندی ندارند و در یتیم خانه ها زندگی می کنند. بعضی هایشان که خوش شانس ترند والدین عاریتی برای خود پیدا می کنند ولی وقتی به ۹ یا ۱۰ سالگی می رسند دیگر شانسی برای آنها وجود ندارد. بعضی از آنهایی که بزرگ می شوند و زیبا ترند به فاحشه خانه ها فروخته می شوند، البته اینها خیلی خوش شانسند! چون بقیه در فقر وکثافت خواهند مرد، البته یک گروه سومی هم وجود دارند؛ آنهایی که من می خرم! من معمولا دختران ۹ یا ۱۰ ساله ای که هنوز به بلوغ نرسیده اند را می خرم، البته با همکاری شایان تقدیر یتیم خانه ها! آنها از اینکه یک نان خور کم میشود، یک تخت خالی می شود و کمک هایی که از من دریافت می کنند خوشحالند.

آنها هرگز از من چیزی نمی پرسند و من هم ترجیح می دهم چیزی نگویم ولی از آنجایی که می دانند من یک جراح هستم احتمالا تصور می کنند از این دختران برای انجام آزمایشاتم یا در بدترین حالت فروش اعضایشان استفاده می کنم اما نه! من یک روش پرسود تر پیدا کرده ام. من آنها را به عروسک های زنده لولیتا تبدیل می کنم. اگر بخواهید همین الان می توانید یکی از آنها را سفارش دهید البته بگویم این عروسک ها ارزان نیستند چون خاصند! هر کدام بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار برایتان آب می خورد، البته این بدون احتساب هزینه پستی است!

البته ارزشش را دارد چون شما صاحب یک عروسک لولیتا می شوید، عروسکی که مطمئنم بسیار شما را راضی خواهد کرد چون این عروسکها زنده هستند!

حال اجازه دهید برایتان شرح دهم چطور یک دختر جوان یتیم تبدیل به یک عروسک لولیتا می شود. وقتی یک دختر مناسب پیدا می شود از یتیم خانه می خواهم او را به ویلای من بفرستد. وقتی او به اینجا می رسد او را لخت می کنیم، می شوییم و چشمانش را می بندیم و وقتی معاینات پزشکی را از او بعمل اوردیم او را به کلینیک خصوصی ام می فرستم. شاید برایتان سوال باشد که چرا او را می شوییم و تمیز می کنیم؟ جواب ساده است؛ این دختران بوی گند می دهند چون در یتیم خانه ها توجهی به بهداشت نمی شود و من دوست ندارم کلینیکم را به گند بکشند؛ من به بهداشت بسیار پایبندم.

بعد از این مقدمات، او را روی تخت می خوابانیم و بیهوش می کنیم. سپس من به او هویت جدیدی می بخشم و اسم جدیدی برایش انتخاب می کنم، البته من نام بیشتر آنها را نمی دانم چون از طرف یتیم خانه فقط سن آنها به من اعلام می شود و البته بعد از تحویل آنها بمن هیچ اثری از آنها در یتیم خانه باقی نمی ماند، نه سندی، نه مدرکی و نه حتی نامی، انگار آنها اصلا وجود نداشته اند. من خودم دو عروسک به نامهای داشا که ۱۱ ساله است و در مراحل نهایی تغییر قرار دارد و تانیا که ۱۲ ساله است و البته ۴ ماهه باردار است، دارم.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا برده های من فرار نمی کنند. پاسخ ساده است زیرا آنها دست و پا ندارند چون معمولا دستها را از بالای آرنج و پاها را درست از بالای زانو قطع می کنم. عملیات قطع دست و پا جراحی های بسیار سنگینی هستند و اگر عروسک از این دو جان سالم بدر ببرد بقیه کار آسان است. البته من انتهای دست ها و پاها را روی استخوان نمی بندم، معمولا دو تکه فلزی ۵ سانتیمتری به انتهای استخوانها اضافه می کنم که بتوانند روی آنها راه بروند. این فلز ها یک خاصیت دیگر هم دارند؛ من به یکی از آنها یک حلقه اضافه می کنم که هر وقت خواستید بتوانید آن را با زنجیر ببندید. معمولا ریکاوری از این عمل به چندین ماه زمان نیاز دارد. البته عروسک هنوز برای تحویل آماده نیست، پس از قطع دست و پا من تارهای صوتی را هم قطع می کنم و پس از آن عروسک نمی تواند فریاد بزند یا صحبت کند، علاوه بر این دندانها هم کشیده می شوند تا از خطر گاز گرفتن در امان بمانید البته من برای رضایت شما یک لایه سیلیکونی نرم روی لثه ها قرار می دهم تا براحتی بدون اینکه بتوانند آلت شما را گاز بگیرند، برای شما …. بزنند. البته وجود این لایه سیلیکونی خاصیت دیگری هم دارد. اگر این لایه نباشد دهان عروسک شبیه دهان پیرزنهایی که دندانهای مصنوعی شان را در می آورند بنظر می رسد که ممکن است مورد رضایت شما نباشد. البته برای خوش فرم ماندن دهان در زمانهایی که شما با دهان آنها کاری ندارید باید از دهان بند مخصوصی که همراه او برای تان فرستاده می شود استفاده کنید. با این دهان بند او دیگر نمی تواند سعی کند با اعتصاب غذا خودش را و البته پول شما را از بین ببرد یا از خوردن چیزهایی که به او می دهید سرباز بزند.

پس از اتمام این جراحی ها به مدت دو هفته فرصت ریکاوری به او می دهیم و پس از آن محصول اماده عرضه است …

این فرد در پایان با جراحی لیزر اعصاب بینایی این افراد را از بین می برد بدون اینکه به ظاهر چشم آسیبی برسد، ضمنا به درخواست مشتری او را کر نیز می کند ولی بسیاری از مشتریان، عروسک با قدرت شنوایی را بیشتر می پسندند زیرا به آنها یاد می دهند چگونه با صدای موسیقی برقصند یا …

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

این عروسک ها یا انسانهای عروسک نما – که نه می بینند، نه حرف می زنند ولی هنوز انسانند و درک می کنند- در سراسر جهان از طریق اینترنت بفروش می رسند. شاید برایتان سوال باشد که چرا سرویس دهنده های جهانی این وبسایت و وبسایت هایی نظیر این را مسدود نمی کنند؟ توضیح این مسئله کمی فنی است و من بعنوان یک روان شناس نتوانستم از این توضیحات سر دربیاورم ولی ظاهرا این گونه وبسایتها که به عملیات های تروریستی یا هر نوع جنایت بین المللی مربوط می گردد در گستره ای تحت عنوان “وب عمیق” ساخته می شوند. چنانچه شما خواننده عزیز چیزی در مورد این اصطلاحات فنی می دانید خوشحال می شوم در بخش نظرات با من و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از سال ۲۰۱۱ که این شخص ادعای ساختن چنین عروسکهایی را مطرح کرد تا همین اواخر که فیلمی از یکی از این عروسک ها منتشر شد، کسی حرف این فرد را جدی نمی گرفت. لذا جهان هنوز در شوک بوجود امدن این حادثه است و توضیح روان شناختی خاصی  از سوی صاحبنظران برای این پدیده وجود ندارد .

لینک های وبسایت مذکور موجود هستند ولیکن بدایل مسائل امنیتی نمی توان آنها را برای شما قرار دهم زیرا ربات های امنیتی گوگل وبسایت هایی که هرگونه ارتباطی با این گونه وبسایت ها داشته باشند را مسدود و جریمه می کنند ولی دوستانی که در این باره کنجکاوند می توانند با جستجو در اینترنت به این وبسایتها دسترسی داشته باشند ولیکن عواقب آن متوجه خودشان خواهد بود!

مترجم: حمید ابراهیمی زاده

منبع بخش اول : سایت اسلام کوئست

منبع بخش دوم : سایت روان نویس

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

نتیجه گیری از به وجود آمدن عروسک زنده لولیتا یا برده جنسی چیست ؟ نبود مانع بین روابط جنسی و ولنگاری روابط به وجود آمدن این فضاحت و کثافت است .

اگر فقط این دو راه پیش روی شما بود کدام را انتخاب می کردید ؟ به نظر من هر دوی آن تاسف بار و تهوع آور است ولی جاهلیت غربی به مراتب بدتر است.

آیا می دانید در مهد اینترنت ( آمریکا ) می توان جلوی این اعمال را گرفت، ولی چرا جلوی آن را نمی گیرند ؟

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی    –       جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی    –            جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

جاهلیت عربی ، جاهلیت غربی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا