اتومبیل و موتور سیکلتناوگان حمل و نقل

خودرو بدون راننده Snap

تعداد زیادی خودروی بدون راننده در دنیا به بازار آماده ، با اشکال و قابلیت های متفاوت ، حتی در کشورهای جهان سوم از جمله عمارت در حال خدمت رسانی هستند .

خودرو بدون راننده Snap + تصاویر 

کد مطلب : 96091601

وسیله ای مناسب جهت تورهای گردشگری داخل شهری و جذب توریست . این اسنپ کپی کار نیست و صاحب ایده می باشد !

 Snap Rinspeed خودرویی بدون سرنشین است ، که Snap به معنی ( ضربه محکم و ناگهانی ) می باشد ، Snap بصورت تمام الکترونیک و نیروی محرک آن هم الکتریکی می باشد . 

خودرو بدون راننده Snap بصورت دو تکه طراحی گردیده است که تکه دوم آن بصورت غلاف عمل می کند و هر گاه لازم باشد از هم جدا می شوند . بخش زیرین آن بصورت یک اسکیت بورد می باشد که قابلیت حرکت سریع را دارد . در زمانی که نیاز به حمل و نقل مسافر نباشد از هم جدا می شوند و بصورت یک مکان مناسب جهت گذراندن اوقات تفریح ، ایجاد فضای رمانتیک و … بکار می رود . 

درون غلاف Snap مبلمان راحتی به همراه سیسم های شارژ بی سیم ، صفحه نمایش جهت دیدن فیلم و اطلاعات راه ، پیام های الکترونیکی و حتی با قرار دادن تلفن همراه هوشمند خود در جای مخصوص عادت مسافران خود را فرا می گیرد و رستوران های مورد علاقه مسافرین را به آنها نشان می دهد .

Snap داری شش پرژکتور می باشد که علائم هشدار دهند راهنمایی را به دیگر رانندگان و یا عابرین پیاده اعلام می کند . Snap در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس، که از 8 تا 12 ژانویه به نمایش گذاشته می شود .

به این مطلب امتیاز دهید

0%

امتیاز کاربر: 4.4 ( 1 نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا