اتومبیل و موتور سیکلتفن آوری و تکنولوژی

ایستگاه شارژ جای پمپ بنزین و گاز

وسیله های نقلیه الکتریکی برای پیمودن مسافت های طولانی نیاز به تامین انرژی دارند .

به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

ایستگاه شارژ جای پمپ بنزین و گاز 

یکی از معضلات استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی ، اتمام شارژ باتری در مسافت های طولانی می باشد . شرکت KYMCO با ارائه اسکوتر برقی جدید خود با نام  Ionex این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده است .

کد خبر : 97012301

ایستگاه شارژ جای پمپ بنزین و گاز 

KYMCO اخیرا موتور اسکوتر الکتریکی Ionex را در نمایشگاه موتور سیکلت توکیو 2018 را به عنوان پرچم دار یک استراتژی جدید شارژ باتری عرضه کرد.

تولید کننده تایوانی یک شبکه خروجی برق را ارائه می دهد که ایستگاه های شارژ با دستگاه های تعویض باتری در آن قرار گرفته اند . 

Kwang Yang Motor Co. Ltd. یا KYMCO با توجه با چشم اندازهایش فعالیت گسترده ای را برای پیشرفت حمل و نقل الکتریکی شروع نموده است ، آنها معتقد هستند که جریان برق در سراسر دنیا در حال گسترش است ، که بعد از سال 2020 این اتفاق خواهد افتاد و استراتژی خود را بر این اساس طراحی می کند .

“Allen Ko، رئیس KYMCO، می گوید:” طی سه سال آینده، KYMCO قصد دارد 10 مدل الکتریکی را راه اندازی کند، و شبکه های آن ها را در 20 کشور ایجاد نماید و بیش از نیم میلیون خودرو الکتریکی در سراسر جهان بفروش برساند . ” ( قابل توجه شرکت های خودرو سازی داخلی ! )

Ionex توسط یک موتور الکتریکی در مرکز هیدرولیکی عقب ساخته شده است، توسط یک سری از باتری های مختلف تغذیه می شود. یک باتری هسته غیر قابل جابجایی در زیر زین  و همچنین دو شکاف برای باتری های قابل جابجایی در  کف موتور وجود دارد. این دو باتری مسئول تغذیه موتور الکتریکی و همچنین شارژ باتری هسته ای در حالی که در حال حرکت است، می باشند.  حفظ باتری هسته ای به عنوان یک ذخیره آخر است ، که می تواند در هنگامی که باتری های دیگر از بین رفته اند موتور اسکوتر الکتریکی را به حرکت در بیاورد .

شارژ باتری های قابل جابه جایی را می توان به روش های مختلفی به دست آورد. موارد معمول شامل اتصال مستقیم روروک مخصوص به یک منبع تغذیه و همچنین قرار دادن باتری های قابل جابجایی در یک شارژر قابل حمل در خانه یا محل کار است. و در آخر هم ایستگاه شارژ  انرژی Ionex وجود دارد.

منبع : گیزمک

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا