تازه ها

بزرگترین بیلبورد دیجیتالی

بزرگترین بیلبورد دیجیتالی تبلیغاتی جهان+عکس

کد مطلب : 95030401

سامسونگ در منطقه سوکول در شهر مسکو یک بیلبورد تبلیغاتی نصب کرده است که از آن به عنوان بزرگترین بیلبورد دیجیتالی جهان یاد می‌شود.

این بیلبورد دیجیتال که شبیه به گوشی هوشمند Galaxy S7 edge ساخته شده است ۲۶۲٫۴۷ فوت ارتفاع و ۱۳۱٫۲۳ فوت عرضه دارد و کیفیت تصویر آن به گونه‌ای است که مردم در خیابان از فاصله ۱٫۳۷ مایلی می‌توانند تمام تصاویر را با جزییات کامل در آن مشاهده کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از موبنا، سامسونگ با بررسی‌هایی که انجام داده است به این نتیجه رسیده که در هر روز بیش از ۸۰۰ هزار نفر مقابل این بیلبورد دیجیتال می‌ایستند و با دقت تمام توضیحاتی که در آن منتشر می‌شود را مشاهده می‌کنند.
این بیلبورد دیجیتالی با نمایشگر LED ساخته شده است و سامسونگ قصد دارد مدل‌های بعدی آن را در فرودگاه بین‌المللی مسکو و شرمتیوف نصب کند.

البته پلیس راهنمایی و رانندگی مسکو اعلام کرده است که این بیلبورد تبلیغاتی به دلیل اندازه بزرگ و جذابیتی که دارد، باعث ایجاد ترافیک در خیابان شده است و می‌بایست محل استقرار آن تغییر کند.

در حال حاضر Galaxy S7 و Galaxy S7 edge از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شوند و سامسونگ با اقدام جدید خود تصمیم دارد بازار خود را در کشور روسیه هم تقویت کند.

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا