مشاهیر جهان

مُرده هایی که پول در می آورند!

مُرده هایی که پول در می آورند!

کد مطلب : 95021101

چهره های مُرده ای که هنوز هم پول درمی آورند!

1. مایکل جکسون با 140 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

پس از گذشت بیش از 6 سال از مرگ «مایکل جکسون»، این پادشاه موسیقی پاپ در دنیای مردگان نیز بیشترین در آمد را دارد و هرساله صدها میلیون دلار از طریق او و آثارش به دست می آید.بیشتر این درآمد از طریق دو نمایش سیرک آفتاب –نمایش «فنا ناپذیر» که میان ده تور پرفروش دنیا قرار داد و نمایش «one» که به صورت همیشگی در لاس وگاس روی صحنه می رود- و از امپراتوری Sony/ATV به دست می آید. آلبوم «Xscape» او که اوایل امسال منتشر شد نیز در آغاز کار در ردیف دوم لیست پرفروشترین ها قرار گرفت.

2. الویس پریسلی با 55 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

پادشاه راک اند رول، «الویس پریسلی»، از«گریسلند» (خانه الویس که به صورت موزه درآمده و سالیانه 600.000 بازدید کننده دارد)، یکی از نمایش های سیرک آفتاب در لاس وگاس، و صدور مجوز و تجارت کسب درآمد می کند. او یکی از پرطرفدارترین هنرمندان تمام دنیا است و صفحه فیسبوک او بیش از 12 میلیون بار لایک خورده است.

3. چارلز شولتس با 40 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

این کارتونیست آمریکایی، با کمیک استریپ های «Peanuts» ،که شخصیت های «اسنوپی» و «چارلی براون»آن هنوز هم جزء محبوب ترین شخصیت های کارتونی هستند، شناخته شده است. انیمیشن سه بعدی این کمیک استریپ در حال ساخت است و در ماه نوامبر آینده بر صحنه سینما قرار خواهد گرفت.

4. الیزابت تایلور با 25 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

«الیزابت تایلور» آخرین نماینده دوران اوج هالیوود است. عطرهایی که به نام او برچسب خورده اند هنوز هم جزء پرفروش ترین ها هستند. استفاده از نام و تصویر او تازه آغاز شده است. منتظر بیش از این ها هم باشید.

5. باب مارلی با 20 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

درآمدهای پس از مرگ این افسانه موسیقی سبک رگی در سال 2014 دو میلیون دلار افزایش یافته اند. فعالیت های اقتصادی زیادی با نام «باب مارلی» صورت گرفته اند: کارخانه نوشیدنی «مارلی» که قهوه و نوشیدنی آرامبخش مارلی را تولید می کند، «خانه مارلی» تولید کننده محصولات دوستدار محیط زیست، وراث او نیز یک تولیدی به نام «پوشاک مارلی» راه اندازی کرده اند که دختر بزرگ او، «سدلا مارلی»، کار طراحی آن را به عهده دارد. آلبوم های مارلی در دو دهه گذشته بیش از 75 میلیون دلار فروش داشته اند.

6. مرلین مونرو با 17 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

شرکت «Authentic Brands Group » که در سال 2011 حق استفاده از نام «مرلین مونرو» را خریداری کرده به طور مداوم در تلاش برای گسترش برندی است که با نام تجاری «مرلین مونرو» تحت نظارت این شرکت در حال فعالیت است. مرلین از آن دسته هنرپیشه هایی است که این روزها تصویر او را روی همه چیز از کیف و کفش و لباس گرفته تا وسایل خانه می توانید ببینید.

7. جان لنون با 12 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

با گذشت بیش از 33 سال از قتل «جان لنون» ، خواننده و ترانه سرا، در سال 1980 در نیویورک، وارثان او همچنان در حال کسب درآمد از نامش هستند. این درآمد از طریق فروش آهنگ های او در iTunes، یکی از نمایش های سیرک آفتاب و دادن مجوز به امثال Cisco و Mont Blanc به دست می آید. با وجود اینکه آهنگ های گروه بیتلز هنوز روی سایت spotify قرار نگرفته اند مجموعه 8 آلبوم انفرادی لنون در این سایت موجود است. تقاضای عفو قاتل وی امسال برای هشتمین بار رد شد.

8. آلبرت انیشتین با 11 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

59 سال از مرگ این دانشمند محبوب می گذرد و او هنوز در لیست پولسازترین چهره هایی که درگذشته اند قرار دارد. علاوه بر چیزهایی مانند پوستر و تی شرت، تبلت های «آلبرت انیشتین» نیز روانه بازار شده اند. این تبلت ها که به طور ویژه برای دانش آموزان طراحی شده اند، با سنسورهای داخلی که دارند ضربان قلب، میزان رطوبت و دما را اندازه گیری می کنند.

9. تئودور گایزل با 9 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

با کتاب های کلاسیک و پرطرفداری مثل «گربه داخل کلاه»و «لوراکس»، تئودور گایزل که بیشتر به نام «دکتر سوس» شناخته می شود هنوز یکی از پرفروشترین نویسنده ها است و سالیانه میلیون ها دلار برای وراث خویش درآمد کسب می کند.

10. بروس لی با 9 میلیون دلار

مُرده هایی که پول در می آورند!

طرفداران این قهرمان هنرهای رزمی می توانند در نسخه جدید بازی UFC از کمپانی EA Sports خودشان را جای او گذاشته و بازی کنند. «بروس لی» همچنین امسال در یکی از تبلیغات «مزدا» حضور یافت.
Description:

مُرده هایی که پول در می آورند!
نام منبع: برترین ها

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا