تاریخ ایران و اسلامتاریخ و عبرت

قومی که عید ایرانیان را عزا کردند

واکنش رضا پهلوی به عید پریوم ضد ایرانی قابل تامل می باشد.

قومی که عید ایرانیان را عزا کردند!

واقعه تاریخی؛ هولوکاست ایرانیان به دست قومی خونخوار – تبدیل عید نوروز ایرانیان به عید پریوم یهود!

کینه‌ی صهیونیست‌ها از مردم ایران آنقدر ریشه دار و عمیق است که هر سال به مناسبت سالگرد کشتار هزاران نفر از ایرانیان این جشن را برگزار می‌کنند.

ناگفته نماند تعداد قلیلی از یهودیان با ایمان راه خود را از این افراد خون آشام جدا کرده و پیرو راستین حضرت موسی کلیم الله (ع) هستند.

کد مطلب : 98011101

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده اند.
در آن زمان ایران نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می شوند.

قومی در دنیا وجود دارد که 2500 سال پیش عید باستانی نوروز را برای مردمان ایران زمین عزا کردند و بعد گذشت 2500 سال هنوز این هولوکاست ایرانیان را جشن می گیرند.

در این میان ایرانی های احمق و وطن فروشی هم هستند، که دانسته یا نداسته این فاجعه انسانی را گرامی می دارند و این کشتار عظیم را جشن می گیرند!! 

در قرآن آمده است:” ما به موسی کتاب تورات عطا کردیم و از پی او پیغمبرانی فرستادیم و عیسی پسر مریم را به ادلّه روشن حجت ها دادیم و او را به واسطه روح القدس اقتدار و توانایی بخشیدیم. آیا هر پیامبری که بر خلاف هوای نفس شما از جانب خدا امری آورد، از امرش سرپیچی کرده، از راه حسد گروهی را تکذیب می کنید و گروهی را به قتل می رسانید؟!”

 بقره (۲) آیه ۸۷.

از برخی روایات استفاده می شود که کشتن پیامبران الهی به اندازه ای برای یهود طبیعی بود که روزی از طلوع فجر تا طلوع آفتاب هفتاد پیامبر را کشته ، سر از بدن آن ها جدا کرده و سپس به مغازه های خود رفته و مانند روزهای دیگر کار روزانه را شروع کردند!از جمله پیامبرانی که توسط یهود کشته شدند، حضرت یحیی و حضرت زکریا (ع) بودند. این دو پیامبر به دلیل منع یهود از اعمال زشت و غیر انسانی کشته شدند!

محمد شیرازی ، همان، ص ۲۱.

قومی که عید ایرانیان را عزا کردند!

وحشیگری این قوم ید طولایی دارد :

تاریخ در همه زمان ها سنگدلی یهود را به نمایش گذارده است. قرآن نیز یکی از خصوصیات یهودیان را سنگدلی بیان کرده است. ۱۴ – بقره، آیه ۷۴.

امروزه جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین حاکی از سنگدلی و وحشیگری یهودیان است. “کاسیوس” در کتاب خود در خصوص حوادث سال ۱۱۷ میلادی می نویسد:
” مطابق همین تاریخ، یهود در غرب دریای طرابلس برای کشتن رومی ها و یونانی ها به رهبری “اندریا” خروج کرده، همه را به قتل رساندند و خون هایشان را آشامیده ، گوشت ها شان را نیز خوردند، سپس سرها و استخوان ها را قطعه قطعه کرده، به سگ ها دادند. مردم ما را نیز مانند حیوانات به کشتار یکدیگر مجبور کردند که تعداد کشته شدگان این جنایت 220.000 نفر رسید.

این واقعه با روز سیزده بدر هم ارتباط مستقیم دارد، و یکی از نظریه های عنوان شده این است که مردم ایران باستان بخاطر اتمام این کشتار وحشیانه روز سیزدهم فروردین را گرامی داشتند.

داستان این لکه ننگ تاریخی به چه صورت آغاز شد :

منابع تاریخی، پیشینه این قوم را بیشتر در بی خانمانی و پراکندگی و بیانگردی نشان می دهد. برای هجرت و پراکندگی شان غیر از عوامل جغرافیایی و طبیعی، عوامل دیگر نیز مؤثر بوده اند.

منبع : سیر تحول در دین های یهود و مسیح، ص ۵۷ و ۵۸.

قرآن کریم در مورد قوم موسی و سرگردانی در بیابان،  بر اثر نفرین موسی علیه السلام می فرماید: «قالوا یـموسی… • قال رب انی لا املک الا نفسی واخی فافرق بیننا وبین القوم الفـسقین• قال فانها محرمه علیهم اربعین سنه یتیهون فی الارض فلاتاس علی القوم الفـسقین» (بنی اسرائیل) گفتند‌ای موسی …• (موسی) گفت پروردگارا! من تنها اختیار خودم و برادرم را دارم، میان من و این جمعیت گنهکار جدائی بیفکن!• خداوند (به موسی) فرمود: این سرزمین تا چهل سال بر آنها ممنوع است (و به آن نخواهند رسید) پیوسته در زمین سرگردان خواهند بود و درباره (سرنوشت) این جمعیت گنهکار غمگین مباش. 

این قوم بعد از نفرین حضرت موسی (ع) بی خانمان بودند و در طول تاریخ همواره به دنبال منطقه ای در اطراف خاورمیانه بودند، که آن را به عنوان کشور خود معرفی کنند.

یکی از مقاسد این قوم جهت کشور سازی ایران بود

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند.

هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

جاسوس های جنسی قوم یهود!!

مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه های فراوان و فرستادن یکی از دختران جوان و زیبا روی یهودی به دربار شروع به نفوذ در، دربار ایران کرد.

(( این روال جاسوسی در حال حاضر نیز توسط رژیم اشغالگر قدس انجام می پذیرد.

“سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، “موساد”، برای رسیدن به اهداف خود از هر اقدامی از جمله استفاده از خصوصیات جنسی زنان برای بدست آوردن اطلاعات از دیگر دولت‌ها به‌ ویژه کشورهای عربی خودداری نمی‌کند. سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از زنان جذاب و اغواگر در بسیاری از عملیات‌های جاسوسی و تروریستی خود استفاده می‌کند. لینک مستندات : ( باشگاه خبرنگاران جوان )” ))

موقعیت مناسب برای نفوذ :

افراد نفوذی یهود از پاکدامنی شهبانوی ایران با خبر بودند و از همین نقطه حساس کار خود را شروع کردند.

با فراهم کردن شرایطی توسط افراد نفوذی، خشایار شاه در هنگام مستی از همسر خود می خواهد زیبایی های خود را برای میهمانان نمایان کند، و این بانوی پاکدامن به نام وشتی از دستور بی شرمانه شاه ایران سرپیچی کرد و به همین علت از مقام خود عزل و توسط جلاد به قتل رسید!!

شرایط فراهم شد و جاسوس جنسی  مردخوای به نام استر وارد دربار ایران شد.

حال شرایط برای صدر اعظم هامان بسیار سخت شد، چون او کسی بود که در مقابل نفوذ و اشغال نرم ایران توسط یهود ایستادگی می کرد و پشتوانه او شهبانوی مقتول ایران وشتی بود.

با توطئه مردخای و استر شاه ایران به صدر اعظم هامان بد بین شد و دستور قتل وی را صادر کرد. ( همانند کشته شدن امیر کبیر توسط ناصر الدین شاه )

توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و آنها حکم قتل هر 10 پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می گیرند و در قدم بعدی 10 پسر هامان نیز کشته می شوند.

استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و 10 پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.
هامان به جز این 10 پسر، یک فرزند دختر نیز داشت که پیش از کشته شدن، خود کشی می کند.

پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی – و به روایتی دیگر 500 هزار نفر – کشته می شوند.

گفته می شود این کشتار در روزهای 13 و 14 ماه آدار اولین ماه سال جدید انجام می شود و روز دوم کشتار به اصرار استر به خشایارشاه برای از بین بردن دشمنان قوم یهود ادامه پیدا می کند. براساس متون تاریخی، نحسی روز 13 فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است. > 

* (در تقویم یهودیان دو ماه آدار اول و دوم در تقویم عبری وجود دارد که ماه آدار دوم آن مصادف با اسفند ماه و فروردین ماه خورشیدی است.)

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می گیرند. مردخای از آن زمان به پیامبر این قوم و استر – دخترک فاسد یهودی که با تکیه بر این حربه به دربار شاه راه یافته بود – نیز به شخصیتی مقدس که مورد لطف خداوند است تبدیل می شوند.

استر پس از آن کتابی می نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می کند. این کتاب اکنون به کتاب مقدس یهودیان تبدیل شده است.

قومی که عید ایرانیان را عزا کردند!

واکنش رضا پهلوی فرزند محمد رضا پهلوی به جشن پریوم : لینک مستندات 

باشد عبرتی برای مردم ایران زمین که اگر شرایط داخلی کشور هم مناسب نیست، اما بدانند دشمنی تا دندان مسلح دارند، که هم با نفوذ در مدیریت های داخلی کشور و هم از راه نظامی و اطلاعاتی قصد ضربه زدن با مردم ما را دارند.

وضعیت داخلی را می توانیم دست در دست هم با همدلی و هوشیاری به شرایط مطلوب برسانیم. و بدانید رهبری به ایران دوستی حضرت آیت الله خامنه ای در طول تاریخ نداشتیم.

باید به رهبری کمک کنیم تا ریشه فساد ، رانت و اختلاس را بگیریم و شرایط را فراهم نماییم تا منجی عالم بشریت رخ خود را ما نشان دهد.

تمامی هزینه ها و نشر این وبسایت خصوصی می باشد و به غیر از خدا به هیچ کس وابستگی ندارد، و بیشترین ضربه را از سیستم نامناسب اداره کشور متحمل شدیم، اما می دانم بهتر از این حکومت نخواهد آمد، و باید با بهبود عملکرد خودم سعی بر برطرف کردن مشکلات حال حاضر کشور عزیزم ایران کنم .

همه چیز از خودمان شروع می شود. به گفته رهبر فرزانه انقلاب اما خامنه ای مطالبه گر باشیم تا کشور به دور از فساد باشد.

#آتش_به_اختیار

محمد اسپیدمهر

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا