اتومبیل و موتور سیکلت

مازراتی شاسی بلند 2018

مردم ایران علاقه خاصی به این برند خودرو دارند. بهتر است درباره محصول جدید این خودرو اطلاعاتی داشته باشید .

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

مازراتی شاسی بلند 2018 با نام  Levante Trofeo  به همراه تصاویر و مشخصات

کد خبر : 97011201

جگوار F-Pace در نمایشگاه نیویورک امسال یکی از بهترین های جهان از لحاظ قدرت و عملکرد است . مازراتی Levante Trofeo هم در این نمایشگاه عملکرد قابل توجهی نیز بدست آورد . این خودرو با 590 اسب بخار و موتور V8 به سرعت بسیار بالایی دست پیدا کرده و باعث شده که برخی از خودرو های کوپه اسپرت به آن حسادت کنند .

این خودرو برای اولین بار با یک موتور 8 سیلندر و حجم موتور 3.8 لیتری ساخته شده توسط Ferrari با کمک توربو شارژرهای دوقلو با 590 اسب بخار و 538 پوند گشتاور از طریق موتور به چهار چرخ هوشمند Q4 انرژی را منتقل می کند . این موتور یکی از قدرتمندترین ها به شمار می آید و دارای بالاترین خروجی در هر لیتر ، 156 اسب بخار در هر لیتر است .

شتاب مازراتی شاسی بلند 2018 0 تا 96.5 کیلومتر فقط 3.7 ثانیه می باشد و صفر تا صد این SUV ، فقط 3.9 ثانیه می باشد . این خودرو قابلیت سرعت گرفتن تا 300 کیلومتر در ساعت را دارد . سرعت این خودرو محدود شده است .

برای کمک به رانندگان حالت کورس کنترل را اضافه نموده اند . جهت بهبود عملکرد موتور در هنگام شتاب خودرو دریچه های خروجی باز می شود و تعلیق هوا را کاهش می دهد . همچنین سیستم کنترل یکپارچه خودرو برای اولین بار در مازراتی شاسی بلند 2018 اضافه شده است ، که به بهبود ثبات و رانندگی کمک می کند.

بدنه خودروی فوق از فیبر کربن ساخته شده است . کولپرس های ترمز رنگ شده برجسته این خودرو را در مسافت 34.5 متر متوقف می کند . صندلی های این خودرو اسپرت می باشد . این خودرو دارای 17 بلندگو با سیستم صدای فراگیر Bowers & Wilkins می باشد .

تولید این خودرو در تابستان سال جاری در تورین ایتالیا آغاز خواهد شد . مدل تجاری در ابتدا به طور انحصاری برای بازرارهای صادراتی مانند ایالات متحده و کانادا ساخته خواهد شد با رنگ ها و آپشن های مختلف عرضه خواهد شد .

 

 

منبع : نیو اطلس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا