اتومبیل و موتور سیکلت

جنسیس اسپرت 2018 در نیویورک

کارخانه های خودرو سازی مطرح دنیا همه ساله با پیشرفت های چشمگیر در نمایشگاه های اتومبیل حاضر می شوند.

به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

جنسیس اسپرت 2018 در نیویورک به همراه تصاویر

کد خبر : 97010902

کارخانه هیوندا مدل جدیدی از جنسیس را با نام جدید Essentia رونمایی کرده است . Essentia یک خودروی مفهومی با نام تجاری جدید است که می تواند قطعه گم شده پازل جنسیس باشد . این خودرو که در نیویورک به عنوان یک GT الکتریسیته طراحی و معرفی شده است که به نظر می رسد بخشی از ناوگان مجازی Vision Gran Turismo باشد.

این خودرو با دو موتور توربو v6 و انتقال قدرت توسط دیفرانسیل جلو و عقب با گیربکس دستی و اتومات طراحی شده است . طراحی Essentia بصورت اسپرت می باشد و فاصله بسیار کمی تا سطح زمین دارد . وقتی به جنسیس اسپرت 2018 نگاه می کنید، به نظر می رسد که آماده است با چرخ های مسی مانند یک گلوله از لوله تفنگ می خواهد خارج شود .

طراحان ، بر روی پایه های الکتریکی Essentia سرمایه گذاری کرده اند. بدنه جنسیس اسپرت 2018 از جنس فیبر کربن ساخته شده است .

شتاب این خودرو از صفر تا 96.5 کیلومتر 3 ثانیه می باشد ! صفحه نمایش 8 اینچی در پیش روی راننده قرار گرفته است و اطلاعات ضروری را در اختیار راننده قرار می دهد . پوشش داخلی خودرو با چرم و مخمل پوشیده شده است . برای آشنایی بیشتر با اتومبیل فوق تصاویر گالری بالا را مشاهده نمایید .

ممکن است جزئیات بیشتری در آینده نزدیک درباره جنسیس اسپرت 2018 در اختیار شما کاربران عزیز آی شهر ارائه گردد.

 

 

 

 

منبع : نیو اطلس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا