دسته‌بندی نشده

BMW سری 8 کوپه مدل 2019

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

BMW سری 8 کوپه مدل 2019

معرفی بی ام و سری 8 کوپه به همراه تصاویر

کد مطلب : 97061801

BMW سری 8 کوپه به عنوان M850i ​​xDrive معرفی خواهد شد، موتور این خودرو هشت سیلندر 4.4 لیتری می باشد . این موتور جدیدترین نسل از V8 دوقلوهای توربوشارژر است که شامل توربو دوقلو با خنک کننده هوا و فضای V شکل سیلندرها می باشد.

کنترل کامل متغیر تزریق سوخت و همچنین یک میل بادامک متغیر Double VANOS بخش جدید این موتور نسبت به موتور های قدیمی BMW است .

موتور جدید در BMW M850i ​​xDrive Coupe با قدرت 523 اسب بخار با گشتاور 1800 تا 4600 دور در دقیقه ساخته شده است. یک پوشش فولادی برای سیلندرهای آلومینیومی، و پیستون ها و رینگ ها با آلیاژ گرافیکی پوشش داده شده.

این موتور باعث می شود BMW سری 8 کوپه مدل 2019 در ظرف 3/6 ثانیه از 0 به سرعت 100 کیلومتر برسد و حداکثر سرعت این خودرو 249 کیلومتر بر ساعت می باشد.

خریداران می توانند در صورت نیاز سیستم پارک اتوماتیک را به عنوان آپشن به آن اضافه کنند. ( مانند آپشن های شرکت های ایران خودرو و سایپا !! )

BMW همچنین مجموعه ای کامل از کمک راننده را در تمام این سری از خودروهای خود قرار داده است، از جمله سیستم دید در شب برای تشخیص عابر پیاده و حیوانات ، هشدار خروج از خط ، کاهش خطر سقوط، کنترل کورز انطباقی و بسیار موارد دیگر است.

بیشتر قطعات این خودرو از آلومینیوم ساخته شده است، که باعث می شود وزن این خودرو کاهش پیدا کند.

وزن خالص BMW M850i ​​xDrive Coupe (2،031 کیلوگرم) است.

این اتومبیل با سیستم های اندروید و اپل سازگاری دارد و شما می توانید بسیاری از کارها را از راه دور در اتومبیل خود انجام دهید و با اتومبیل خود ارتباط بر قرار نمایید . سیستم های ناوبری، تنظیم قرار ملاقات ها و سایر برنامه های مختلف را با خودرو فیکس می کنید.

جهت آشنایی بیشتر می توانید تصاویر گالری را مشاهده نمایید.

منبع: BMW

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا