فن آوری و تکنولوژی

پیشنهاد ویژه برای فروشگاه های زنجیره ای

چند وقتی است فروشگاه های زنجیره ای در کشور ما ، بصورت حرفه ای راه اندازی شده است . حال سایت آی شهر پیشنهاد ویژه برای آنها دارد.

امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

پیشنهاد ویژه برای فروشگاه های زنجیره ای

یکی از کمبود هایی که فروشگاه های زنجیره ای در کشور ما دارند، ارسال کالا به درب منزل می باشد. البته ارسال کالا مشکلات خود را دارد ، اما یک شرکت امریکایی سعی دارد این مشکل را حل کند.

کد خبر : 97041402

پیشنهاد ویژه برای فروشگاه های زنجیره ای

تست حمل و نقل کالا با ماشین های خود ران در بزرگترین فروشگاههای سوپرمارکت در ایالات متحده

در آینده ای نزدیک وسایل نقلیه خود ران در تمام اشکال ، اندازه ها و کاربری ها در اطراف ما به حرکت در خواهد آمد، و این یک امر اجتناب ناپذیر می باشد. 

Kroger، خرده فروش بزرگ سوپرمارکت، در حال پیشرفت در  صنعت حمل و نقل اجناس و کالا ، و تحویل محصولات به درب خانه ها توسط وسایل نقلیه خود ران و مستقل می باشد.

شواهد نشان می دهد که در اوایل سال جاری، با استفاده از راه اندازی Nuro، اولین آزمایش وسیله نقلیه بدون سرنشین آغاز خواهد شد.

در اوایل سال 2018، ما شاهد راه اندازی Nuro، بودیم، که یک وسیله نقلیه کاملا منحصر به فرد و کاملا مستقل عرضه کرد. این شرکت توسط دو مهندس با شرکت اصلی  Waymo  و شرکت فرعی Alphabet تاسیس شد.

این خودروی مستقل به اندازه نیمی از یک ماشین سواری است و طوری طراحی شده که در محله های اطراف فروشگاه به مشتریان سرویس ارائه می دهد.

در حال حاضر بزرگترین خرده فروش  سوپرمارکت آمریکایی با همکاری Nuro می خواهد مفهوم تحویل مستقل به بازار انبوه را به ارمغان بیاورد.

Kroger در ایالات متحده با تعداد تقریبی 2800 فروشگاه سوپرمارکت و فروشگاه های بزرگ در 35 ایالت متحده شکل گرفته است. این دومین بزرگترین خرده فروش عمومی در کشور است، بنابراین این مشارکت قدمی جدی برای ایجاد یک سیستم  تحویل بدون سرنشین است.

جزئیات زیادی در این مرحله گفته نشده، اما پیشنهاد شرکت برای تست آزمایشی این است که سال آینده انجام شود.

فرایند کار بسیار ساده است، محصولات مورد نیاز خود را برای مواد غذایی بطور آنلاین سفارش می دهید و آنها را بر روی وسیله نقلیه Nuro قرار می گیرند، بسته بندی و بارگذاری می شوند.

این وسایل نقلیه کوچک خودران به مقصد خود می رسند و مشتری با حضور در کنار این وسیله نقلیه، اجناس و خواربار خود را دریافت می کند.

یک سیستم مشابه، اما بسیار کوچکتر در سال گذشته در لندن نشان داده شد.  اما سیستم پیشنهاد شده توسط Nuro و Kroger به نظر می رسد بسیار گسترده باشد. 

دیو فرگوسن، یکی از بنیانگذاران Nuro، می گوید: “تحویل بدون سرنشین، یک تغییر برای تجارت محلی خواهد بود و به همراه Kroger، ما از تحسین این تجربه تحویل جدید برای تحویل دادن مواد غذایی به مشتریان و افزایش سطح راحتی و ارزش افزوده لذت می بریم.”

پیشنهاد ویژه برای فروشگاه های زنجیره ای

منبع: شرکت Kroger از طریق PRnewswire

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا