ادوات جنگی

کوادکوپتر های مسلح

راه حل های زیادی برای از دست نرفتن نیروهای مسلح وجود دارد که یکی از آنها کوادکوپتر های مسلح می باشد

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

کوادکوپتر های مسلح به جای پیاده نظام وارد کار شده اند ! + تصاویر

کد مطلب : 96121101

در سال 2015 ویدئویی منتشر شد که نشان می داد یک پهباد که به یک مسلسل نیمه اتوماتیک مسلح شده بود ، ویروسی شده ! که باعث افزایش نگرانی شده بود . در فلوریدا گونه های مختلف این ابزار جنگی در حال ساخت می باشد که کارایی هایی مثل حمل مسلسل نیمه اتوماتیک ، پرتاپ نارجک و اسلح های آتش افروز ارائه می کند .

این نوع از روبات ها مناسب عملیات نظامی بر علیه تروریست هایی که در میان مردم زندگی می کنند مناسب می باشد . در صورت حملات موشکی به تروریست ها باعث آسیب های وحشتناکی در مناطق پر جمعیت می شود . تنها راهی که برای مبارزه با تروریست ها در چنین مناطقی به نظر می رسد ارسال نیروی زمینی می باشد ، که ریسک زیادی برای پیاده نظام به حساب می آید ، که اغلب با تلفات و جراحات زیادی همراه می شود . اما یک راه حل بهتری وجود دارد .

Atuar در مصاحبه ای با Defense One اعلام می کند که کوادکوپتر های مسلح می توانند تا سلاح هایی به وزن 22 کیلوگرم را حمل نمایند . البته این پهباد ها نیاز به یک کنترل کننده ، هم دارند . از یک طرف ایده کاهش تلفات غیر نظامیان و نظامیان بسیار جذاب می باشد ، ولی از طرف دیگر احتمال ویروسی شدن و حک شدن آنها نیز بسیار وحشتناک است . به نظز می رسد که ارتش رژیم اشغال گر اسرائیل و ارتش امریکا سفارش خرید این محصول را قبلا داده باشند . 

تصاویر این سلاح را در اسلایدر مشاهده نمایید .

منیع : اطلس نیوز

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا