اتومبیل و موتور سیکلتناوگان حمل و نقلهوا و فضا

اولین ماشین پرنده

اولین ماشین پرنده ساخت ایرباس + گالری تصاویر

کد مطلب : 96010301

یکی از آرزوی انسان امروزی فرار از ترافیک سنگین بزرگراه ها و جاده هاست . شرکت ایرباس اولین طرح خود جهت ساخت ماشین پرنده را عملی نموده و در نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

اولین ماشین پرنده

 

به گزارش آی شهر به نقل از اینهبیتت : این خودرو در ژنو موتور پرده برداری شد و به نمایش گذاشته شد . این خودرو بدون سرنشین می تواند در زمین و هوا به حرکت خود ادامه دهد . این خودرو توسط یک هوش مصنوعی هدایت می شود و مسافران می توانند با نرم افزار موجود در تلفن های همراه هوشمند خود با این وسیله نقلیه تماس بگیرند تا در اسرع وقت سوار بر این ماشین پرنده به سمت مقصد خود پرواز کنند! و یک سفر بدون استرس را تجربه نمایند . 

این خودرو از دو ماژول تشکیل شده است ( زمینی و هوایی ) که پس از انجام حمل و نقل مسافر هر دو به خانه خود بر می گردند تا با شارژ مجدد آماده خدمت رسانی به مسافران بعدی شوند . 

در هنگامی که مسافران در روی زمین با این ماشین پرنده در حرکت هستند ، بعد از مواجه با ترافیک سنگین ماژول پرنده به کمک مسافران آمده و ادامه مسیر را از طریق هوا ادامه می دهند و ماژول زمینی بعد از عبور از ترافیک به خانه برگشته تا با شارژ مجدد آماده سرویس دهی گردد و ماژول پرنده هم بعد از رساندن مسافرها به خانه برگشته تا شارژ مجدد گردد.

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا