دانستنی ها

شخصیت از روی کف دست

فقط جهت بازنشر در اینترنت پخش شده و سایت آی شهر هیچ گونه عقیده ای به آن ندارد

شخصیت از روی کف دست

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست – بطور کل فال گرفتن و کف بینی یک سری خصایص عمومی را تعریف می کند که ممکن است در تمامی افراد وجود داشته باشد و به همین دلیل اکثر افراد دنیا به آن اعتقادی ندارند.

کد مطلب : 95021301

به کف دستان خود نگاه کنید ، سپس از میان ۹ تصویر زیر تصویری را که به دستان شما شباهت بیشتری دارد انتخاب و شرح کلی کف دست تان را مطالعه نمائید
کف بینی یکی از خرافه های دوران کهن می باشد، که برخی از افراد به آن اعتقاد دارند.

کف دست شماره یک

شخصیت از روی کف دست

شما فردی هستید که روابط گسترده ای با دوستان خود دارید ، بسیار معاشرتی و مردم گرا هستید و از همین رو میتوانید ایده ها و افکار خود را با دیگران در میان بگذارید.
بیشتر به موضوعات فکری علاقه دارید و عاشق سفر هستید ؛ خیلی میل دارید با دیگران ارتباط برقرار کنید و از تنهایی به شدت بیزار هستید.

انگار همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارید و معمولاً نیز آنها را به نحو مطلوبی با دیگران در میان میگذارید ، هر یک از دوستانتان را همچون یک دستگاه ضبط صوت خوب میدانید که حرف های شما را ضبط کرده و به دیگران انتقال میدهند ، همه دلشان میخواهد به شما نزدیک شوند و با شما طرح دوستی بریزیند.

از گشت و گذار در شهرها و سفر به سرزمین های دیگر لذت میبرید ، تفریح ، سرگرمی و بازی روحیه شما را شاداب میکند و باعث لذت و شادی تان میشود ، از نظر جسمی نیز در وضعیت خوبی بسر میبرید و اغلب سالم و تندرست هستید .

پیشنهاد : باید به پیام هایی که میان شما و یکی از نزدیکان رد و بدل میشود بیشتر توجه کنید ، این رابطه میتواند عاقبت خوبی به همراه داشته باشد.
سعی کن زیاد کج خلقی نکنی و با دیگران مهربان و خوشرو باشی ؛ از حرفهای کنایه آمیز و رفتار دو پهلو پرهیز کن زیرا باعث سوء تفاهم میشود.

همواره باید برای تمدد اعصاب خود به سفر بروی یا خود را با طراح های آموزشی سرگرم کنی ، همچنین میتوانی دوستان خود را در لحظات شاد خود شریک کنی.

کف دست شماره دو

شخصیت از روی کف دست

شخصیت از روی کف دست

شما فردی هستی که در زندگی بیشتر به فکر شغل و حرفه خود هستی و به مادیات علاقه دای ، با شریک خود سازگاری و توافق خواهی داشت و علایق مشترکی شما را به هم پیوند میدهد ، رابطه شما با او بر اساس تفاهم و همکاری دو جانبه شکل میگیرد.
خیلی به سیر وسفر علاقمند هستی و دوست داری مدام به گردش وتفریح بروی ، دوستانت همیشه به کمک شما احتیاج دارند و رابطه شما با آنها خوب است.

همه هوش و حواس شما متوجه کار یا تحصیل است و دغدغه دیگری نداری ، به کسی علاقمند خواهی شد و با او ابطه ای عاطفی و ظریف برقرار خواهی کرد که بسیار شاد یبخش و مطلوب خواهد بود.
به نظر میرسد آدم صبور و پر طاقتی هستی و با یکی از اعضای خانواده خود بیش از بقیه صمیمت و نزدیکی داری و معمولاً در اکثر کارها با همدیگر اشتراک نطر دارید ، از نظر سلامت و بهداشت نیز دروضعیت مناسبی قرار داری و اغلب کسالت یا بیماری شما را کمتر تهدید میکند .

پیشنهاد : ممکن است در خانواده ، محیط کار ، یا مدرسه هیچ کس با شما موافق نباشد ولی شما باید سعی کنی که خونسردی و متانت خود را از دست ندهی ، در ارتباط با اعضای خانواده خود باید صبورتر و با گذشت تر باشی و از مشاجره و دعوا پرهیز کنی.

در محیط کار یا در مورد مسایل شخصی نیز باید خونسردی خود را حفظ کنی و از درگیری و اختلاف با دیگران خودداری کنی ، زیاد سخت نگیر و نگذار مسایل و مشکلات بر قلبت سنگینی کند ، بردباری و گذشت باعث میشود احساس بهتری داشته باشی.

کف دست شماره سه

شخصیت از روی کف دست

در زندگی بیشتر به مسایل شغلی ، تحصیلی یا روابط عاطفی خود با دیگران توجه داری ، شما شخصی هستی که رفتارهایت غیر قابل پیش بینی است.
انکار و ایده های زیادی در سر داری ولی انگار برای بیان آنها مشکل داری و دلت نمیخواهد آنها را با کسی در میان بگذاری ، به هر حال صحبت وگفتگو با یک مشاور میتواند مفید و سودمند باشد.

سودای عشقی در سر خواهید داشت و زمانی به یاد فردی میافتید که مدتی ممکن است از شما جدا شود و در شهری دور زندگی کند ، از نظر سلامت و بهداشت در وضعیت خوبی به سر میبرید و کاملاً شاداب و سرحال هستید.

پیشنهاد : با دوستان و همکاران خود رفتاری با نزاکت و مبادی آداب داشته باش ، ایجاد تفاهم و سازگاری با دیگران چندان هم مشکل نیست.
در ارتباط با طرحی که ارائه داده ای از جانب یکی از دوستان خود پیشنهادی دریافت میکنی ، باید با روی باز به نظرات دیگران گوش کنی و از آنها سپاسگزار باشی ، برای رسیدن به تفاهم و هماهنگی با دیگران باید به سهم خود قدم پیش بگذارید تا موفق شوید.

کف دست شماره چهار

شخصیت از روی کف دست

شما فردی هستی که معمولاً درگیر درس و تحصیل ، مسایل خصوصی و یا مشغولیات ذهنی خود هستی ولی در درون خود از آرامش برخورداری .
پیشرفت در زندگی باعث شادی و نشاط شما میشود چون با دیگران برخورد مناسبی داری و از قدرت بیان خوبی نیز برخوردار هستی ؛ معمولاً از جانب اعضای خانواده ، دوستان و همسایگان مورد لطف و محبت قرار میگیری و هدیه دریافت میکنی.

رابطه عاطفی شما با دوستتان در وضعیت بسیار مناسب و دلپذیری است ، از لحاظ مالی موقعیت خوبی خواهی داشت و به نظر میرسد که از هر لحاظ یک فرد حرفه ای و کاردان هستی.

پیشنهاد : شما باید شادی و نشاط خود را با دوستان خود تقسیم کنی ، سعی کن در مورد مشکلات و گرفتاریهای شخصی ، از هر گونه بحث و مشاجره با دیگران پرهیز کنی ، شما از آن دسته افراد نیستید که برای مشکلی که برایشان بوجود می آید راه حلی را در آستین دارند.

کف دست شماره پنج

شخصیت از روی کف دست

ظاهراً به نظر میرسد که شما از آن دسته افراد هستی که در مورد مسایل مالی بسیار صبور و پر طاقت هستند ، مشکلی در زندگیتان پیدا میشود که مدتی فکرتان را به خود مشغول میکند اما برطرف میشود.

احتمالاً به زودی میفهمی آن کسی که در محیط کار خود با او آشنا شده ای میتواند برای شما یک دوست خوب نیز باشد ، اغلب همه توجه ات بر روی تحصیل متمرکز است و در ارتباط با عشق ، تحصیلات و کار ، آدم بسیار خوش شانسی هستی ، از لحاظ سلامت و بهداشت نیز در وضعیت خوبی قرار داری.

پیشنهاد : بهتر است به دنبال راهی برای بهبود کارائی خود باشی ، همچنین باید به مسایل مالی خود بیشتر توجه کنی و محتاطانه تر عمل نمایی ، مواظب دخل و خرج خود باشی و معقولانه تر خرج کن.

کف دست شماره شش

شخصیت از روی کف دست

شخصیت از روی کف دست

اغلب همه سعی و تلاش خود را بر روی تحقیق در مورد مسایل مالی متمرکز میکنی ، خیلی زود به اهداف خود میرسی و از اینکه موفق میشوی کار مفیدی انجام دهی خوشحال خواهی شد.

شما آدمی برونگرا و معاشرتی هستی و به فعالیت های اجتماعی خیلی علاقه داری اما باید مراقب خرج و هزینه های خود باشی و زیاد ولخرجی نکنی.

شما فردی رفیق باز هستی که هر لحظه دوست جدیدی میگیرید ، رفتاری صمیمانه و پر محبت داری و از گسترش روابط خود با دیگران لذت میبری ، با کسی آشنا میشوی که به تدریج به او دل میبندی و عاشق او میشوی و این دوستی و پیوند عاقبت خوشی برایت دارد ؛ در مورد سلامتی و بهداشت نیز باید بیشتر مراقب خود باشید.

پیشنهاد : در مورد بهداشت و سلامت خود باید بیشتر مراقب باشی ، اگر مواظب دخل و خرج خود نباشی و در این مورد عاقلانه عمل نکنی آنگاه ممکن است هر چه در می آورید یک شبه خرج کنی و دچار مشکل مالی شوی ، به هر حال باید مشکلات مالی خود را به نحو مطلوبی حل کنی تا به آرامش برسی.

کف دست شماره هفت

شخصیت از روی کف دست

در زمینه ارتباطات خود با دیگران ، آدم خوش شانسی هستی و روابط خوبی با مردم برقرار میکنی ، ضمناً آدم خوش سفری نیز هستی و از این لحاظ نیز شانس با شما همراه است.
در روابط عاطفی خود با دیگران بارها قلبت میشکند و در عشق شکست میخوری ولی اهمیت نمیدهی و دوباره دل در گرو عشق جدیدی میسپاری ، در این ماجرا ممکن است بعضی ها به شما حسادت بورزند.

خیلی دوست داری برای انجام مأموریت به سفر بروی و خلاصه از یکجا ماندن نفرت داری ، به عشق در یک نگاه اعتقاد داری ، از نظر سلامت در وضعیت خوبی به سر میبری.

پیشنهاد : باید کمی خویشتندار و صبور باشی و خونسردی خود را از دست ندهی ، نباید بر سر مسایل جزیی با دوستان خود درگیر شوی ، اگر متانت خود را حفظ کنی با دوستان و رفقای خود اوقات خوشی خواهی داشت.

به درک شهودی و مبتنی بر حدس و ابهام خود ایمان داشته باش ، اجازه نده یک موضوع خانوادگی شما را از پا بیندازد ، در ابتدا ممکن است عصبانی و بعد گیج و آشفته شوی ، به زمان نیاز داری تا بتوانی راه حل مناسبی برای مشکلات خود در خانه ، مدرسه یا محیط کار پیدا کنی.

کف دست شماره هشت

شخصیت از روی کف دست

این کف دست برای شما خوش شانسی می آورد ، به نظر میرسد آدم شاد و بانشاطی هستی ، شما دوست داری اوقات خوش خود را با دوستان خود تقسیم کنی و عاشق گردش و سفر هستید و از یکنواختی و تکرار بدت می آید.
در زمینه عشق ، کار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید ، در قلب خود فقط یک نفر را داری که به او بسیار علاقمندی ، در راه علم و دانش تلاش کن ، از نظر سلامت و بهداشت نیز در وضعیت مطلوبی قرار داری.

پیشنهاد : لزومی ندارد با کسی که از هیچ نوع خرد و منطقی پیروی نمیکند وارد بحث و جدل شوی ، در حیطه شغل و حرفه ، به اندازه قدرت و توان خود مسئولیت قبول کن ، زیاده روی در کار ممکن است به شما آسیب بزند ، شما در زمره کسانی هستید که به عشق در یک نگاه اعتقاد داری ، سفرهای غیر قابل انتظاری در پیش داری.

کف دست شماره نه

شخصیت از روی کف دست

خطوط کف دست شما نشان میدهد که باید در ارتباط با روابط عاطفی خود کمی صبور و خویشتندار باشی ، ممکن است هیچ کس با شما موافق نباشد اما در زمینه شغل و حرفه خود قابلیت های بسیاری داری و از لیاقت و شایستگی خوبی برخورداری.

دوست داری افکار و ایده های خود را با دوستان خود در میان بگذاری و از این کار لذت میبری ، در حیطه شغل خود با یک فرصت طلایی روبرو میشوی که برای پیشرفت شما بسیار مهم است ، در ارتباط با کار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید ؛ از نظر بهداشت و سلامت در وضعیت بسیار خوبی قرار داری.

پیشنهاد : در محیط کار خود سعی کن با دیگران مهربان و صمیمی باشی ، اگر به کار خود فکر کنی و به راه های پیشرفت در شغل خود بیندیشی بدون شک پله های ترقی را طی خواهی نمود ؛ به احتمال زیاد با یک ماجرای عشقی جدید روبرو خواهید شد.
محیط خانه برای شما آرامش بخش است بنابراین سعی کن آن را تزئین کنی و آنجا را مرکز فعالیتهای خود بدانی ؛ یکی از دوستانتان شما را مورد حمایت خویش قرار میدهد.

شخصیت از روی کف دست

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا