فن آوری و تکنولوژی

تلویزیون QLED سامسونگ 2018

یکی از مشکلاتی که تلویزیون های بزرگ در هنگام خاموشی برای دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند ایجاد یک لکه سیاه بزرگ بر روی دیوار می باشد .

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

تلویزیون QLED سامسونگ مدل 2018

کد خبر : 96121701

تلویزیون های فوق از سایز 40 اینچ تا 88 اینچ تولید شده است ، با لبه های نازک دور قاب تلوزیون زیبایی خاصی را ایجاد کرده است . اما یکی از معضلات تلویزیون خاموش روی دیوار ایجاد یک مستطیل بزرگ سیاه بر روی دیواری که نسب شده می باشد . مستطیلی که ممکن است بسیار بزرگ باشد و باعث یک تداخل در دکوراسیون داخلی می باشد . 

همه این تلویزیون ها با رزولوشن 4K UHD نمایش داده می شوند و با HDR10 + سازگار هستند و مدل های بالاتر از آن دارای تکنولوژی ( Direct Full Array DFA) می باشند .

از آنجا که تلویزیون اغلب نقطه کانونی اتاق نشیمن است، زمانی که این مستطیل خالی سیاه و خاموش می باشد فضای بسیار زیادی را از بین می برد.

تلویزیون QLED سامسونگ 2018 این مشکل را حل نموده است . سامسونگ آپشنی را با نام  Ambient Mode به تلویزیون های خود اضافه نموده است . این تلویزیون در هنگام خاموشی بی کار ننشسته ! و توانایی نشان دادن اخبار ، وضعیت آب و هوا ، وضعیت ترافیک را در هنگام خاموشی به نمایش بگذارد و حتی پس زمینه ای همانند دیواری که در آن نسب شده را به نمایش بگذارد و نمای زیبایی را به نمایش بگذارد . کابل های این تلویزیون ها بصورت شفاف بوده که کمترین تاثیر را از لحاظ بصری روی دیوار داشته باشد . 

گالری را تماشا کنید :

منبع : نیو اطلس

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا