دانستنی ها

9 قابلیت منحصر به فرد گوگل

9 قابلیت منحصر به فرد گوگل

آشنایی با 9 جست و جوی‌ مخفی در گوگل

کد مطلب : 95040101

گوگل پورتالی است که در آن همه چیز از جمله چیز های شخصی خودتان مثل موقعیت گوشی خود را در آن جا پیدا کنید. در قسمت زیر چند جست و جوی مخفی گوگل را بخوانید.

در موتور جست و جوی گوگل یک سری جست و جو های مخفی وجود دارد که نتایج آن فقط برای شخص جست و جو کننده نمایش داده خواهد شد و از طریق آن می توانید برخی اطلاعات شخصی خود را پیدا کنید.

گوگل پورتالی است که در آن همه چیز از جمله چیز های شخصی خودتان مثل موقعیت گوشی خود را در آن جا پیدا کنید. در قسمت زیر چند جست و جوی مخفی گوگل را بخوانید.

البته ذکر این نکته ضروری است که نتایج این جست و جو ها را فقط خود شما خواهید دید و درستی این نتایج به دست آمده به متصل بودن شما به سایر سرویس های گوگل همچون جی میل بستگی دارد.

موبایلم را گم کرده ام

یکی از مواردی لیست ما جست و جوی گزینه I’ve lost my phone است. با جست و جوی این مورد گوگل به شما آخرین موقعیت گوشی های لینک شده با حساب جیمیلتان را نمایش خواهد داد و این امکان فراهم است که گوشی خود را ردیابی کنید و با آن تماس بگیرید و یا آن را قفل کنید که برای دستگاه های اندروید و ios قابل اجرا است.

لیست مخاطبان

با جست و جوی گوگل می توانید شماره ی تمام مخاطبان خود را پیدا کنید. برای این کار کافی است که اسم مخاطب خود را بعد از کلمه contact بنویسید و جست و جو را شروع کنید. اگر بیش تر از یک مورد مشابه برای شما پیدا شد، لیستی به شما نمایش داده خواد شد که می توانید از طریق Hangout با آن ها تماس صوتی برقرار کنید.

تحویلی های من

بسیار ی از اطلاعات شخصی شما از طریق جیمیل تان در جست و جو های مخفی گوگل قرار می گیرد. پس با جست و جوی کلمه ی my deliveries، package یا purchase ، می توانید به سفارش های دریافتی خود دست رسی پیدا کنید و با کلیک کردن بر روی هر کدام، قیمت و اطلاعات مربوط به بسته را دریافت خواهید کرد

پرواز های من

برای مدتی است که گوگل امکانی را فراهم کرده که برنامه های سفری مخفی شده در پیام هایتان را پیدا می کند. اگر شما در گوگل گزینه my flight را جست و جو کنید، می توانید پرواز های گذشته و جدید را پیدا کنید و با کلیک کردن بر روی هر مورد به جزئیاتی همچون تعداد مسافران، ساعت پرواز و اطلاعات دیگری دست رسی پیدا کنید.

هتل های من

گزینه my hotel در جست و جو های گوگل دقیقا مثل my flight است و گوگل از طریق ایمیل های شما تمام رزرو ها ی انجام شده توسط شما را نشان خواهد داد و می توانید با کلیک بر روی هر کدام از موارد لیست به جزئیات بیش تری از آن دست پیدا کنید و مستقیما به آن ایمیل هدایت شوید.

نمایش های من

متن my hotels را در گوگل جست و جو کنید تا به تمام بازی های ورزشی و نمایش های سینمایی که در ایمیل هایتان آمده است، دست رسی پیدا کنید. گوگل بخش هتل و نمایش ها را با هم ادغام کرده و می توانید با جست و جوی my reservation به هر دو مورد هتل و نمایش ها دست بیابید.

قبض های من

شاید خیلی دوست نداشته باشید که دوباره قبض هایی که باید پرداخت کنید و مقدار پولی که از حساب بانکی شما کم شده است را ببینید، اما در صورت نیاز می توانی با جست و جوی my bills تمام قبض های موجود در ایمیل تان را فراهم کند

قرار های من

یکی از راه های ساده ی دست یابی به برنامه ی روزانه و هفتگی تان و دیدن قرار های ملاقاتتان از طریق جست و جوی my events است. همچنین می توانید when is my next appointment و what am I doing next week را جست و جو کنید تا پاسخ های شخصی را از تقویم خود دریافت کنید و بر روی هر مورد کلیک کنید تا به جزئیات آن دست رسی پیدا کنید

عکس های من

با جست و جوی my photos و my videos می توانید به عکس ها و کلیپ هایی که در سرویس گوگل ذخیره کرده اید دست پیدا کنید. شما می توانید با جست و جوی عباراتی همچون my photos of me و my photos of cats به نتایج جالب تر و عجیب تری دست پیدا کنید.

9 قابلیت منحصر به فرد گوگل

گزارش مشرق
منبع: باشگاه خبرنگاران

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا