ساختمان و سازه هاشهر ها و کشورها

7 بندر معروف جهان

7 بندر معروف جهان

کد مطلب : 94091201

1- بندر تریست، اسلوونی (Trieste)

7 بندر معروف جهان

این بندر که در کنار دریاچه بلد قرار دارد با ماشین 1 ساعت از لیوبلیانا فاصله دارد. از جاذبه های این بندر بازدید از دهکده قدیمی و بازار لیوبلیانا، قایق سواری در دریاچه بلد، بازدید از پوستونیا، سواری با قطار و بازدید از غار پوستونیا و بازگشت با کشتی می توان اشاره کرد.

2- بندر مونت کارلو، فرانسه (Monte Carlo)

7 بندر معروف جهان

این بندر در جنوب فرانسه واقع شده است. در سفر به این بندر می توانید از شهرهای نیس و سنت پل دو ونس هم دیدن کنید. در نیس از کاخ لاسکاریس و دهکده قدیمی بازدید کنید. کلیسای ماتیس، مرکز شهر مونت کارلو و قایق سواری لذت ببرید.

3- بندر مالاگا، اسپانیا (Málaga)

7 بندر معروف جهان

در سیر و سیاحت این بندر می توانید از گرانادا و الهامبرا دیدن کنید. از این بندر تا کلیسای سلطنتی با ماشین 45 دقیقه راه است. حتی می توانید از مرکز ماساژ و اسپا در نزدیکی این بندر بهره ببرید.

4- بندر سیویتاوکیا، ایتالیا (Civitavecchia)

7 بندر معروف جهان

با قطار تا سان پیترو و با تاکسی تا کولوسیوم یک ساعت و نیم راه است. می توانید در رم باستان قدم بزنید و در تاورنا رومانا ناهار بخورید. دو ساعت در رم رنسانس و باروک پیاده روی کنید. با تاکسی تا کلیسای سلطنتی سنت پیترز 15 دقیقه راه است. از ایستگاه سان پیترو با قطار تا این بندر 1 ساعت راه است.

5- کوش آداسی، ترکیه (Kuşadasi)

7 بندر معروف جهان

افسوس، سلچوک و سیرینجه در نزدیکی این بندر هستند. به افسوس بروید و 2 ساعت از آنجا دیدن کنید.تا سیرینجه 20 دقیقه راه است. ناهار را در سیرینجه بخورید. تا سلچوک هم 10 دقیقه راه است. از موزه افسوس، معبد آرتمیس و خانه مریم مقدس دیدن کنید.

6- سنت پترزبورگ، روسیه (St. Petersburg)

7 بندر معروف جهان

از خاکریز انگلیسی ها تا هرمیتاژ 5 دقیقه پیاده روی دارد. 2 ساعت از هرمیتاژ دیدن کنید. ناهار را همان حوالی در رستورانی بخورید و تا قلعه پیتر و پل با تاکسی بروید. از آن قلعه دیدن کنید. سپس به بازدید استرلکا و کلیسای سنت آیزاک و کاخ یوسوپو بروید. در نوسکی پروسپکت قدم بزنید. از کانال، تئاتر مارینسکی و پشت صحنه آن دیدن کنید.

7- بندر میکونوس، یونان (Mykonos)

7 بندر معروف جهان

سوار قایق خصوصی یا عمومی شوید و به سمت دلوس بروید. از دلوس دیدن کنید. تا رینیا بروید و با قایق باری به میکونوس برگردید. می توانید ناهار و عصرانه را در ساحل رینیا یا پسارو بخورید. از چورا دیدن کنید و با کشتی یا قایق برگردید.

7 بندر معروف جهان

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا