زیبایی

رفع گودی در چشم

رفع گودی در چشم, گونه گذاری و برطرف کردن لاغری صورت

گودی چشم

به دنبال کاهش وزن درافرادی که دچارکاهش وزن می شوند وهم چنین با بالارفتن سن , بافت چربی صورت تحلیل رفته وبه دلیل کاهش حجم , پوست صورت شل و افتاده می شود, زیرچشم ها گود می گردد و گونه ها کوچک شده و پایین می آید. اخیرا متخصصین زیبائی بجای کشیدن پوست با جراحی از روش تزریق چربی استفاده میکنند که ظاهری بسیار طبیعی و بدون هیچکونه اسکار و یا جای بخیه دارد.

ما با گرفتن چربی از نواحی باسن و یا ران ( که معمولا مقاوم به رژیم می باشند ) و تزریق آ ن د ر گودی های زیر چشم گونه ها ، شقیقه ها ، و خط خنده می توانیم حالت گودی،افتادگی و شلی پوست را برطرف نماییم. این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و بدون بخیه و کبودی می باشد. برخلاف ژل،خطر جا به جایی ویا آلرژی و یا نا صافی سطح پوست نیز وجود ندارد . اگربیماربه کاهش وزن ادامه ندهد، چربی ازماندگاری خوبی برخورداراست.به اینصورت که اگر فرد وزن اضافه کند این چربی که در صورت تزریق شده مانند چربی منشا بزرگتر خواهد شد و اگر فرد دچار کاهش وزن شود چربی تزریق شده نیز کم می شود ولی با برگشت وزن به حالت اول چربی تزریق شده هم به وضعیت قبل برمی گردد.این چربی تزریق شده در اصل یک گرافت است و با سلولهای دبگر بدن جوش می خورد و بنابرابن امکان جابجا شدن ( بر خلاف ژل) ندارد.

مخصوصا که چربی رامیتوان در دمای ۴۰- درجه تا دوسال نگهداری کرد ودر صورت نیاز به راحتی آن رامجداد به بیمار تزریق کرد

فواید :

درحال حاضر تزریق چربی از بی خطرترین و موثرترین روشهای درمان لاغری صورت ، گودی زیر چشم و جوان سازی صورت می باشد و بدلیل عوارض زیادی که بعد از تزریق ژلها بوجود می آید امرهاز محبوب ترین روشهای گونه گذاری و رفع گودی زیر چشم می باشد مخصوصا در افرادی که از رژیمهای لاغری استفاده کرده اند.

نام منبع: آفتاب

1004

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا