اتومبیل و موتور سیکلت

خودروی مفهومی الکتریکی و هوشمند KIA در CES 2018

استارت آپ در ایران همانند کسب و کار گذشته کشورمان بیشتر مبتنی بر دلالی می باشد ! و به استارت آپ های تولید از طرف مردم کمتر اهمیت داده می شود .

خودروی مفهومی الکتریکی و هوشمند KIA در CES 2018 + تصاویر

کد مطلب : 96101601

صنعت خودرو سازی در کره جنوبی تقریبا با صنعت خودرو سازی در ایران شروع به فعالیت کردند ! در حال حاضر کره جنوبی بازار خودرو را در جهان بدست گرفته و برندهای بزرگ دنیا در صنعت خودرو سازی را شگفت زده کرده .

کیا یکی از جالبترین خودروهای مفهومی سال 2017 را در اختیار داشت و در سال جدید نیز با یک خودرو مفهوم تمام الکتریکی سال 2018 را شرع نموده است . که به نظر می رسد احتمالا به همان اندازه چشمگیر خواهد بود.

به نظر می رسد یک کراس اور کلاسیک پنج نفره نسبتا ساده باشد . این خودروی مغهومی KIA Niro EV نامیده می شود . Kia  می گوید Niro EV دارای رابط کاربری انسان و دستگاه (HMI) می باشد که هرگز پیش از آن دیده نشده است. 

Kia کنفرانس مطبوعاتی CES خود را در 8 ژانویه برگزار خواهد کرد، بنابراین جزئیات بیشتر در مورد  EV و آخرین فن آوری آن خودرو را در اختیار شما قرار خواهیم داد .

خودروی مفهومی الکتریکی و هوشمند KIA

منبع: کیا

استارت آپ در ایران همانند کسب و کار گذشته کشورمان بیشتر مبتنی بر دلالی می باشد ! و به استارت آپ های تولید از طرف مردم کمتر اهمیت داده می شود .

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا