آداب و قوانین اجتماعی

تاکسی های اینترنتی ارابه مرگ می شوند؟

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

تاکسی های اینترنتی ارابه مرگ می شوند؟

با افزایش هزینه های زندگی ، هزینه نگهداری و تعمیر خودرو و در عین حال کاهش قیمت سفرهای تاکسی های اینترنتی ممکن است اتفاقاتی ناگوار پیش آید!!

مسافرهای محترم از اینکه قیمت تاکسی اینترنتی با اتوبوس های شرکت واحد برابری می کند، خوشحال نباشید! با ادامه این روند مشکلاتی به وجود می آید که گریبان گیر راننده ها و مسافرهای تاکسی های اینترنتی می شود.

کد مطلب : 97072401

تاکسی های اینترنتی ارابه مرگ می شوند؟

برخی از لوازم خودرو به شدت فرسوده می شوند و برای خودرو های مسافر بر این فرسودگی بیشتر می باشد . 

چرا همیشه باید چندین نفر قربانی شوند تا مسئولین متوجه شوند که باید مشکل را حل کرد؟

ولع افزایش مشتری و درآمد بیشتر صاحبان تاکسی های اینترنتی باعث شده در کمتر کردن قیمت سفر ها با یکدیگر رقابت کنند، بدون آنکه به عواقب آن توجه کنند!

خوب طمع یکی از خصایص صاحبان کسب و کار است و اگر افسار نزده شود باعث از بین رفتن صاحب مشاغل و مخاطبان آن می انجامد.

برخی مواقع لازم است یک ناظر بر عملکرد کسب و کارها نظارت کند، همانند اتحادیه های صنوف مختلف، که از تخلف اصناف زیر مجموعه خود جلوگیری می کند.

تاکسی های اینترنتی ارابه مرگ می شوند؟

بله ! جواب این سوال با روند پیش آمده، متاسفانه همین است . چرا ؟

وقتی هزینه های زندگی زیاد می شود و در آمد کم ، رانندگان سعی می کنند سفر های بیشتری انجام دهند تا جبران کمبود درآمد را داشته باشند .

این بندگان خدا به غیر از هزینه کردن برای خودرو ، کرایه خانه ، خرج پوشاک و خوراک ، دکتر ، مدرسه فرزند ، پوشک بچه ، پرداخت قبوض ، جریمه احتمالی ، هزینه بیمه ، تصادف و بسیار هزینه های دیگر نیز دارند.

انجام سفر بیشتر یعنی استحلاک بیشتر خودرو و خستگی راننده تاکسی اینترنتی .

به علت 3 الی 5 برابر شدن لوازم یدکی خودرو ، راننده به اجبار با عیوب فنی خودرو کنار می آید و تا جایی که خودرو حرکت می کند از آن کار می کشد، و این ضمینه ساز خطرات احتمالی و به خطر افتادن جان راننده و مسافران می شود .

نیازمند بودن کسانی که جان و مال و زن و بچه مردم در دست آنهاست، خطراتی را در پیش خواهد داشت که شاید به سرعت این حوادث رخ ندهد!

 امام صادق (ع) از رسول خدا (ص) نقل کرده اند که فقر اقتصادی می تواند از عوامل مؤثر در ضیعف شدن ایمان انسان تلقی شود به عبارتی در بی ایمانی او بی تأثیر نباشد،

اگر یادتان باشد به علت تلفات بیش از حد مسافرت های  بین شهری که توسط اتوبوس های شرکت های مسافربری انجام می شد،  قوانین وضع شد که باعث رشد قیمت کرایه ها و کیفیت مطلوبتر حمل و نقل بین شهری شد.

آیا باید در سفرهای تاکسی های اینترنتی هم تلفات داشته باشیم مه مسئولان بفکر افتاده و مشکل را حل کنند؟

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا