اخبار

شهرام جزایری دوباره دستگیر شد

توبه گرگ مرگ است

شهرام جزایری دوباره دستگیر شد ! به همراه اولین عکس منتشر شده از دستگیری جزایری

حامی اصلاح طلب، شهرام جزایری به همراه افغان ها در مرز بازرگان توسط دستگاه ایکس ری در محموله عدس شناسایی، و دستگیر شد.

اگر شخصی مشکلی نداشته باشد و سرمایه دار هم باشد، نیازی به قاچاقی رد شدن با بار عدس و میان برادران افغان ندارد! شاید هم ……..

به گزارش آی شهر به نقل از ایسنا 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی :
جزایری به همراه چند تبعه افغانی قصد داشت با مخفی شدن در داخل یک کامیون به صورت قاچاقی از مرز ایران به سمت ترکیه خارج شود که توسط دستگاه “ایکس ری” در مرز بازرگان شناسایی و دستگیر شد.

جزایری پس از دستگیری خود را تبعه افغانستان معرفی کرده بود ولی به هویت خود اعتراف کرده و در حال بازپرسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس :

از شایعه تا واقعیت: پس از اعلام خبر دستگیری شهرام جزایری توسط علیرضا رادفر، معاون سیاسی امنیتی آذربایجان غربی، برخی رسانه ها فیلمی را منتشر کردند و مدعی شدند که وی دستگیر نشده است.

این رسانه‌ها مدعی شدند که کانال تلگرامی شهرام جزایری این فیلم را منتشر کرده بوده و نوشته : «ما دو سه روزه اومدیم به اتفاق خانواده تبریز و ماکو، خیلی هموطنان عزیز ما رو دیدن و عکس گرفتن، حالا شایعه هم ساختن! این شایعه هم تکذیب میشه. نزدیک مرزیم. کباب می خوریم!»

این درحالی است که اطلاعات خبرنگار قضایی فارس نشان می‌دهد که وی به همراه ۸۰ نفر از اتباع افغانستانی در مرز ماکو در حال فرار بوده که پس از شناسایی این افراد توسط ایکس ری، ماموران به وی مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

پس از فاش شدن هویت وی که به علت ممنوع‌الخروج بودن قصد رفتن به کانادا را داشته، همراهان وی پیشنهاد رشوه میلیاردی را مطرح کردند که ماموران آن را نپذیرفتند.

خبرگزاری مشرق چندین ماه قبل :

روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد دیروز در مطلبی با عنوان «نسخه شهرام جزایری برای اقتصاد کشور» نوشت:«شاید کمتر کسی باشد که نام شهرام جزایری را نشنیده باشد و یا دادگاه‌ها و جلسات محاکمه وی را از تلویزیون ورسانه ملی ندیده باشد. زمانی که صحبت از اقتصاد هنوز موضوع روز کشور نبود و مردم کمتر با عناوینی چون رکود و تورم و یا توسعه اقتصادی و رشد شاخص‌های آن آشنا بودند جوان گمنامی زاده تهران واهل اهواز، راه پر فراز و نشیب اقتصاد را انتخاب کرد و در مدت زمان نسبتا کوتاهی توانست به یکی از برندهای اقتصادی کشور تبدیل شود. البته حواشی بوجود آمده در زندگی حرفه‌ای وی را اگر فاکتور بگیریم می‌توان از او به عنوان صاحب نظر در بخش‌های مختلف اقتصادی نام برد».

این روزنامه دست چندم مدعی اصلاحات، مفسد اقتصادی نام آشنای دوره اصلاحات را «برند اقتصاد ایران» و «صاحب نظر بخش‌های مختلف اقتصادی» نامیده است. از دیدگاه روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات، هرکه بیشتر از بیت‌المال غارت کند، بزرگتر و محبوبتر است.
آفتاب یزد در ادامه یک مصاحبه اختصاصی با شهرام جزایری انجام داده است. در بخشی از این مصاحبه آمده است: «قطعاً یکی از پایه‌های رسیدن به هدف رونق و توسعه پایدار را باید راه مقابله و مبارزه با فساد دولتی در نظر بگیریم»!

ادعای مضحک شهرام جزایری درباره مبارزه با فساد در حالی است که وی خود ید طولایی در فساد دارد. یادآور می‌شود کمیسیون اقتصادی مجلس ششم به اعتبار ارتباط صمیمی برخی از اعضای آن – از جمله الیاس حضرتی(نماینده فعلی فراکسیون امید مجلس دهم)- با شهرام جزایری مفسد اقتصادی دوره اصلاحات سر زبان‌ها افتاد. جزایری توانسته بود به واسطه برخی همین ارتباطات نزدیک با اعضای کمیسیون اقتصادی و هیئت‌رئیسه مجلس ششم، کارت پانصد (کارت تردد بدون مزاحمت) به مجلس را به دست آورد و از جمله با مشورت‌هایش، طرح عدم اخذ وثیقه برای تسهیلات کلان بانکی را تبدیل به دستور کار مجلس کند.

مدعیان اصلاحات در عوض کردن جای «ارتشا» و «اختلاس» و «کارچاق‌کنی» با «کارآفرینی» تبحر خاصی دارند و صراحتاً می‌نویسند مدیران نجومی به همراه مفسدان کلان اقتصادی همچون شهرام جزایری و مه‌آفرید خسروی، کارآفرینان شایسته و نابغه‌ای در حد «استیو جابز» (مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای apple) هستند که باید تیمار شوند و حقوق‌های هنگفت بگیرند!

رسانه‌های آلوده به مواهب مفسدانی چون شهرام جزایری که در سال‌های گذشته راه‌های گوناگونی را برای نجات مدیران ویژه خوار و اشرافی طی کرده و هر روز در حمایت از واریز حقوق‌های نجومی قلم فرسایی کرده‌اند، تعارف را به سویی گذاشته و به صورت رسمی و عیان تریبون را در اختیار مفسدان اقتصادی قرار می‌دهند.
نوکیسگانی مانند بابک زنجانی و جزایری با روش کشورداری مدعیان اصلاحات برکشیده و ترویج شدند. برای همین روزنامه‌های زنجیره‌ای همزمان با طرح ادعای «به عقب بازنمی گردیم» از نسخه مفسد اقتصادی نام آشنای دوره اصلاحات برای اقتصاد کشور رونمایی می‌کنند.

درحال تکمیل………………….

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا