اتومبیل و موتور سیکلت

گرانترین شاسی بلند جهان

به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

گرانترین شاسی بلند جهان ساخته شده توسط فورد F550 به همراه تصاویر

کد خبر : 97010701

فقط در دنیای نا برابر می توانید چیزهای را با شکوه ، عظمت و زیبایی حیرت انگیز عرضه نمایید . پادشاهان و فرعون ها در تاریخ نمانده اند و در حال حاضر هم در میان مردم زندگی می کنند ! 

 این نابرابری شگرف موضوع این خبر را نیز به ارمغان می آورد . گران ترین SUV در جهان ! برای خرید Karlmann King نیاز به 2.2 میلیون دلار دارید ! 

این یک شاسی تجاری فورد F550 است . که با نسخه سبکتر از موتور استاندارد6.8 لیتری 10 سیلندر به حرکت در می آید . و قدرت آن تا 398 اسب بخار افزایش می یابد . وزن گرانترین شاسی بلند جهان بین 4500 تا 6000 کیلوگرم می باشد که بستگی به ضد گلوله بودن آن یا ضد گلوله نبودن آن دارد .

سرعت آن 140 کیلومتر در ساعت می باشد . ولی این زیاد اهمیتی ندارد چون این خودرویی سلطنتی می باشد . شما در صندلی راننده نخواهید نشست ، شما در پشت اتومبیل هستید با یک کنسول بازی یا تیوزیون ماهواره ای و یک یخچال که با نوشیدنی های خنک از شما استقبال می کند . دستشویی های الکترونیکی و بسیاری از آپشن های دیگر که به صورت لمسی در اختیار شما قرار می گیرد .

دکوراسیون داخلی گرانترین شاسی بلند جهان غیر قابل تصور است . در یک دسته از طرح های رنگی ، همانند کابین یک کشتی فضایی با طراحی آسمان درخشان در سقف و نور پردازی هماهنگ با رنگ داخل خودرو …

دکور داخلی بسیار دقیق و لوکس است که کاملا مخالف با دنیای خارج است. تیم کارلمان ادعا می کند که تلاش می کند یک بمب افکن بر روی جاده ها بسازد. به نظر می رسد صاحب خودرو خودخواهانه تمام چیز های خوب را در داخل خودرو نگه می دارد ! 

از این نوع خودرو فقط 12 دستگاه ساخته خواهد شد . خودرویی که 2/16 میلیون دلار قیمت دارد . باید دید چه کسانی تمایل دارند که این شاسی بلند را خریداری نمایند . به نظر می رسد آنها فرعون های زمانه باشند!!

به گزارش آی شهر نقل از نیو اطلس

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا