فن آوری و تکنولوژی

تبلت و لپ تاپ هوآوی در سال 2018

شرکت هوآوی در سال 2018 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد . این شرکت قصد دارد از برندهای مطرح دنیا پیشی بگیرد .

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

تبلت و لپ تاپ هوآوی فراتر از حد انتظار

کد خبر : 96121301

ابتدا با معرفی لپ تاپ Huawei MateBook X Pro با ویندوز 10، که جانشین MateBook X شده است ، که ماه می گذشته عرضه شد . صفحه نمایش لپ تاپ جدید 13.9 اینچی می باشد به همراه صفحه نمایش لمسی که تراکم آن 3000 در 2000 پیکسل می باشد . صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده که کمترین لبه را در کناره ها دارد .

MateBook X Pro با پردازنده های 8 هسته ای اینتل Core i5 یا i7 و حداکثر 16 گیگابایت رم  و همچنین تراشه کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620 یا Nvidia GeForce MX150 به میدان می آید .

همچنین  MateBook X Pro در بخش صوتی “pro” خود را با چهار بلندگو ساخته شده و با سیستم Dolby Atmos طراحی شده است . به نظر می رسد که هوآوی تلاش بسیاری برای جذب مشتری همانند لپ تاپ هایی نظیر دل، مایکروسافت و اپل نموده است.

یک سنسور اثر انگشت در آن ساخته شده که قدرت امنیت را در این لپ تاپ افزایش داده است ، همچنین با دو پورت USB-C، یک پورت USB-A، و باطری که قابلیت حداقل 14 ساعت نگهداری شارژ در هنگام استفاده مداوم از آن را دارد. وزن آن حدود 1.33 کیلوگرم است.

برای اولین بار وب کم در بین کلید های عملکرد در بالای صفحه کلید قرار گرفته است ، احتمالا برای اینکه در لب های دور صفحه نمایش فضایی برای قرار گرفتن لنز وجود ندارد . فقط باید مراقب بود که در زمان بستن صفحه کلید وب کم بسته شده باشد .

شما می توانید MateBook X Pro را در رنگ های خاکستری یا نقره ای انتخاب نمایید . قیمت آن هنوز مشخص نشده است .

تبلت و لپ تاپ هوآوی

در بخش تبلت ، تبلت جدید اندروید Huawei MediaPad 5 است که اخیرا در راستای رقبات با شرکت اپل در سالهای اخیر طراحی شده است . با توجه به نیازهای شما و بودجه ، می توانید از گزینه های 8.4 اینچ، 10.8 اینچ و 10.8 اینچ با گزینه قلم (MediaPad 5 Pro) را انتخاب نمایید.

هر سه تبلت با صفحه نمایش 2560 در 1600 پیکسل و بصورت لبه منحنی طراحی شده است و همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت می باشد . این تبلت با سیستم عامل جدید Android 8.0 Oreo عرضه می گردد.

پردازش توسط CPU Kirin 960 CPU  انجام می شود که مختص Huawei می باشد . 4 گیگا بایت رم و 32 گیگ بایت حاظه داخلی و قابلیت افزایش حافظه تا 128 گیگا بایت را دارد . هوآوی ادعا می کند که باطری قابلیت ذخیره شارژ 10 تا 11 ساعت کار را دارد . نسخه دیگر آن با قلم M-Pen می باشد که به نظر می رسد نزدیک به iPad Pro باشد .

تبلت و لپ تاپ هوآوی

منبع : نیو اطلس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا