بوستان های بزرگفرهنگ گردشگری

بزرگترین گلخانه جهان برای جذب گردشگر

تنها صنعتی که با پیشرفت تکنولوژی از بین نخواهد رفت صنعت گردشگری خواهد بود .

بزرگترین گلخانه جهان در فرانسه ساخته خواهد شد.

کد خبر : 97010801

این گلخانه مطالبق با آب و هوای استوایی طراحی شده است . در مواقع این گلخانه در منطقه ای با آب و هوایی معتدل ، برای پرورش گیاهان و حیوانات گرمسیری ساخته شده است ، و این باعث جذب زیادی از گردشگران برای بازدید ازگیاهان و حیوانات گرمسیری به این گلخانه خواهد شد .

بزرگترین گلخانه جهان در منطقه پاس د کالیه در فرانسه ساخته خواهد شد . 

پروژه فوق Tropicalia نامگذاری شده است ، و مساحتی بالغ بر 20،000 متر مربع در بر خواهد گرفت ، که شامل یک قاب آلومینیومی بسیار بزرگ و از تلق های پلاستیکی شفاف که معمولا در پروژه های معماری به جای شیشه استفاده خواهد شد . 

طبق گفته Coldefy & Associates ، این پروژه یک اثر طبیعی گلخانه ای با دمای داخلیه 28 درجه سانتیگراد را فراهم می کند و سیستم های تهویه ای برای حفظ دمای ثابت مورد استفاده قرار می گیرد . جالب است بدانید به گزارش ArchDaily این گلخانه می تواند گرمای بیش از حد را ذخیره نماید .

درون بزرگترین گلخانه جهان با سایه های سرسبز درختان استوایی ، حیواناتی که بومی مناطق گرمسیری مانند پروانه ها، ماهی و لاک پشت ها و….زندگی می کنند،و ساکنین ثابت آنجا خواهد بود. یک مسیر پیاده روی به طول 1 کیلومتر (0.62 مایل) برای بازدیدکنندگان که مسیر دقیق منظره ای با پل ها، استخر ها و آبشارها را در نظر می گیرند. همچنین یک رستوران، هتل، مهمانخانه ها، مغازه ها و منطقه ای برای دانشمندان وجود خواهد داشت.

Tropicalia در سال 2019 شروع به ساخت می کند و پایان کار آن سال 2021 در نظر گرفته شده است . به گفته Coldefy & Associates این گلخانه می تواند سالانه پانصدهزار گردشگر را جذب نماید . جزئیات بیشتر درباره این پروژه در آینده ای نزدیک در اختیار شما کاربران محترم آی شهر قرار خواهد گرفت .

منبع : نیو اطلس به نقل از Coldefy & Associates

 

به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا