اتومبیل و موتور سیکلت

استون مارتین Lagonda خودروی الکتریکی و خودران را معرفی می کند

در حالی که شرکت های خودرو سازی داخلی به فکر از سر و ته زدن خودرو های داخلی هستند . دنیا در صنعت خودرو سازی با شتاب زیادی در حال پیشرفت می باشد .

به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

استون مارتین Lagonda اتومبیلی برای سال 2021 را رونمایی کرد  تصاویر

کد خبر : 96122701

این خودروی الکتریکی و خودران در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شده . شاید استون مارتین را با خودرو های اسپرت بشناسید ، اما این شرکت با برند Lagonda خودروی سدان بسیار لوکسی ارائه کرده است . باتری های استون مارتین Lagonda در کف خودرو قرار گرفته و فضای بالای آن کاملا به سرنشینان اختصاص دارد .

در ساخت این خودرو از مواد فوق مدرن ( فیبر کربن و سرامیک ) و همچنین از مواد سنتی همچون پشم و ابریشم استفاده شده است . صندلی ها به صورت 180 درجه به چرخش در می آیند و فرمان می تواند در سمت چپ یا راست قرار گیرد . همچنین صندلی های عقب را می توان به عنوان یک مبل راحتی تغییر حالت داد .

سالن استون مارتین Lagonda را می توان به یک اتاق نشیمن تبدیل کرد ! این اتومبیل قادر است بدون راننده به حرکت خود ادامه دهد و خود راننده نیز به عنوان یکی از مسافران به استراحت بپردازد . 

خودروی فوق با یک بار شارژ می تواند مسافتی معادل 644 کیلومتر را طی کند و همچنین باتری های آن بصورت القائی و بی سیم قابلیت شارژ شدن دارند . 

تولید Lagonda در سال 2021 آغاز خواهد شد، و جزئیات بیشتر را می توان در آن زمان بیان نمود . شما می توانید با مراجعه به گالری تصاویر بالا به بررسی این اتومبیل لوکس بپردازید .

منبع : نیو اطلس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا