دسته‌بندی نشده

اپل واچ 2 + تصاویر

ویژگی منحصربفرد ساعت جدید اپل

ساعت اپل
نسل دوم ساعت هوشمند اپل از یک فناوری نمایشگر برخوردار خواهد بود که کل دستگاه را نسبت به نمونه کنونی باریک‌تر ساخته و احتمالا فضای داخلی بیشتری برای باتری بزرگ‌تر خواهد داشت.

به نقل از دیجی‌تایمز، به گفته شرکت TPK Holding، سازنده پنل لمسی و تامین‌کننده قطعات اپل، ساعت هوشمند “اپل واچ 2” از فناوری “راهکار تک شیشه‌ای” (OGS) برای نمایشگر خود استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر، ساعت اپل واچ اولیه از نمایشگر “راهکار شیشه روی شیشه” استفاده می‌کند.

در حالی‌که ساعت هوشمند کنونی اپل از دو تکه شیشه ساخته شده، نمایشگر جدید شرکت TPK تنها از یک شیشه استفاده خواهد کرد. این کار نه تنها به ارائه فضای داخلی بیشتر کمک خواهد کرد، بلکه ضخامت ساعت جدید را از نوع اولیه آن کمتر خواهد ساخت.

اما انگار این یک امر رایج شده که هر زمان یک شرکت می‌خواهد فرآیند تولید خود را تغییر دهد، با مشکلاتی روبرو شود و TPK از این امر مستثنی نیست.

ضرر هنگفتی که در سه ماه دوم سال جاری گریبان این شرکت را گرفت، ناشی از کاهش دنباله‌دار سفارش پنل‌های لمسی برای گوشی‌های آیفون بود و اپل اکنون قصد دارد فناوری پنل لمسی را در ساعت جدیدی که قرار است در نیمه دوم سال جاری ارائه شود، از دو شیشه به یک شیشه تغییر دهد. این تغییر در فناوری صفحه لمسی باعث مشکلات فناورانه غیرمنتظره‌ای شد و از این رو، نرخ بازدهی پنل‌های لمسی OGS بسیار پایین تر از حد انتظار بود.

شایعاتی وجود دارد که بر اساس آن‌ها، این شرکت در نهایت قصد دارد نمایشگر اُ.ال‌.ای‌.دی موجود بر روی ساعت کنونی را به فناوری میکرو ال‌.ای‌.دی تغییر دهد. انجام این کار ظاهرا به ارتقای عمل باتری دستگاه کمک کرده و همچنین یک حیطه رنگ غنی‌تر با وضوح بالاتر را ارائه خواهد کرد.

علاوه بر آن، یک نمایشگر میکرو ال‌.ای‌.دی باعث خواهد شد تا محفظه ساعت کنونی، کمی نازکتر شود. البته این تغییر فناوری تا سال 2017 رخ نخواهد داد.

انتظار می‌رود ساعت نسل دوم اپل در ماه سپتامبر معرفی شود و شاید در کنار آن، گوشی آیفون 7 نیز به بازار بیاید. شایعات بر این اساس است که شاید ساعت جدید از یک تراشه LTE برای برقراری ارتباط سلولی، یک دوربین فیس‌تایم و یک پردازشگر خاص S2 برخوردار باشد.

علاوه بر آن، گفته می‌شود که اپل واچ 2 احتمالا یک تراشه جی‌.پی‌.اس دارد که نشان می‌دهد پیگیری فعالیت‌های ورزشی احتمالا رایج‌ترین ویژگی کاربردی این ساعت باشد.

 اپل واچ 2 (1)

اپل واچ 2 (2)

اپل واچ 2 (3)

منبع : ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا