دسته‌بندی نشده

سه چرخه نیمه الکتریکی EV4 در لهستان

ترافیک سنگین ، آلودگی هوا و چاقی افراد بر اثر بی تحرکی بخش مهم معضلات امروز جهان می باشد . راه حل های مختلفی برای این چالش ها وجود دارد .

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

سه چرخه نیمه الکتریکی

کد خبر : 9611271

چندین سال است که دوچرخه های الکتریکی در کشورهای مختلف جهانطراحی و ساخته می شود . در این راستا سه چرخه نیمه الکتریکی EV4 در لهستان طراحی و ساخته شده است . اما پدال های آن در جلو قرار دارد و نوع طراحی آن با سایر وسیله های پدالی مشابه متفاوت است .

بر خلاف طراحی های قبلی پدال در کنار چرخ جلو قرار گرفته و صندلی بیشتر به عقب متمایل شده و از لحاظ راحتی سرنشین بسیار بهتر به نظر می رسد . یک الکتروکوتور 250 دلاری  ، که می تواند با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت این وسیله نقلیه را به حرکت در آورد و یک باتری 36 ولت لیتیوم قابل حمل که تا 80 کیلومتر مسافت را در هر بار شارژ می تواند طی مسیر کند .

ابعاد این سه چرخه نیمه الکتریکی 190 سانتیمتر در 90 سانت می باشد . و با باتری لیتیوم  ، وزنی معادل 47 کیلوگرم دارد . یک کنسول در جلوی این وسیله نقلیه تعبیه شده که قابلیت حمل لوازم تا 20 کیلوگرم را دارا می باشد .

این وسیله نقلیه دارای دو چرخ 16 اینچی در جلو و یک چرخ 20 اینچی در عقب می باشد ، و ترمزهای دیسکی هیدرولیکی برای هر سه چرخ در نظر گرفته شده است . چرخ دنده های شیمانو 7 سرعته و دو ضربه پنوماتیک دوچرخه ای برای کمک به حرکت کردن در زمین های ناهموار می باشد.

قیمت این سه چرخه نیمه الکتریکی در حال حاضر 3976 دلار می باشد . جهت بازدید از این وسیله به تصاویر بالا توجه فرمایید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا