فن آوری و تکنولوژی

سوپر مارکت الکترونیکی Robomart را با تلفن همراه فرا بخوانید

روند تکنولوژی جوری پیش خواهد رفت که به زودی هر روز شاهد جهش پیشرفت در تمامی موارد زندگی خود باشیم .

سوپر مارکت الکترونیکی Robomart خود ران به درب منزل شما می آید !

در نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس

کد مطلب : 96102001

شما می توانید با اتومبیل خود به فروشگاه دلخواه خود بروید و مواد غذایی مورد نیاز خود را با تفکیک بهترین محصول خرید نمایید . ولی این بار سوپر مواد غذایی الکترونیکی با اتومبیل خود ران خود به سراغ شما می آید ، و شما می توانید مواد غذایی بهتر را ( بدون آنکه  در پک های خاص و بدون انتخاب تک تک میوه ها به شما ارائه دهند )  انتخاب نمایید . و تنها هزینه ایاب و ذهاب را اضافه تر می دهید .

بسیاری از سوپر مارکت ها فروش خود را به صورت آنلاین انجام می دهند ، ولی این روش یک مشکل اساسی دارد که مرجوعی زیادی دارند و می بایست با افزایش قیمت محصولات نسبت به دیگر فروشگاه ها این خدمات را انجام دهند . در این روش چون نیاز به پردازش ، بسته بندی و هزینه راننده نیست بسیاری از هزینه ها کم شده است .

در این روش میزان تقلب در عرضه محصولات کمتر خواهد شد و مشتریان به راحتی محصولات خود را تفکیک می کنند و استقبال بیشتری برای خرید از این نوع روش فروش خواهند کرد .

Robomart یک وسیله نقلیه مستقل است که براساس Nvidia’s Level 5 Autonomy Drive Plug-in از طریق برنامه تولیدی Nvidia برنامه ریزی شده است. این پلت فرم یک مجموعه نرم افزاری اختصاصی از هماهنگی سنسورها، موقعیت محلی ، کنترل، برنامه ریزی مسیر، و الگوریتم های اجتناب از برخورد با مانع را فراهم می کند که نیاز به یک راننده با احتیات را کنار می گذارد.

برای سفارش محصول از سوپر مارکت الکترونیکی Robomart ، مشتریان از یک برنامه گوشی هوشمند برای درخواست خودرو استفاده می کنند. این شرکت می گوید که Robomart نه تنها سازگار با محیط زیست و پنج برابر ارزان تر از خودروهای حمل و نقل معمولی هزینه دارد ، بلکه تحقیقات بازاریابی آن نشان می دهد که 65 درصد از زنان آمریکایی در سن 26 تا 44 ساله از Robomart بیش از یک بار در هفته خرید می کنند .

سوپر مارکت الکترونیکی Robomart در حال حاضر اولین نمونه اولیه خود را ساخته است و به دنبال یک مجوز آزمایشی خودرو مستقل از اداره خودروهای کالیفرنیا می باشد . گام بعدی ساخت نسخه های کاملا کاربردی Robomart و شروع برنامه های بازرسی تجاری در منطقه خلیج سانفرانسیسکو است .

منبع: Robotmart از طریق Techcrunch

 

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا