تازه ها

ربات های ال جی برای کمک به خدمات

در حالی که دنیا به سمت استارت آپ های تولید محصولات هوشمند روی آورده است ، در کشور ما برخی ها به اسم استارت آپ ، افراد مختلف با مهارت های متفاوت را ، به اسم استارت آپ به بردگی می گیرند !

ربات های ال جی برای کمک به خدمات برای مراجعین در فروشگاه ها ، هتل ها و فرودگاه ها به میدان می آید .

کد مطلب : 96101601

LG قصد دارد آخرین نسخه از ربات های خود را در روز های آینده در CES لاس وگاس معرفی کند. این ربات با مسافران و مشتریان در سوپر مارکت های برتر، ارتباط برقرار کنند. این ربات های راهنما به مسافران در فرودگاه ها کمک می کند.

ربات فوق در فرودگاه ها و هتل ها نیز خدمات ارائه می نمایند . مراجعین می توانند با ربات فوق ارتباط برقرار نمایند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند . این ربات ها در رستوران با یک سینی کشویی سفارشات مشتریان را انتقال می دهد . ربات ها در فرودگاه ها مسئولیت امنیت مسافران و مسئول پست های بازرسی و راهنمایی آنها را به عهده می گیرند .

Robot Porter دارای یک پلت فرم حمل و نقل است ، مهمان های هتل بدون اینکه انتظار طولانی جهت حمل و نقل چمدان های خود داشته باشند با راهنمایی ربات ها و حمل چمدان ها مهمان ها را به محل اسکان راهنمایی می نمایند . 

در نهایت، این ربات برای سوپر مارکت های برتر ساخته شده است . مشتریان می توانند در هنگام ورود با انتخاب ربات جهت کمک در خرید از آنها استفاده نمایند . خدمات ربات ها شامل اسکنر بارکد برای تایید قیمت ها و نمایش لیست خرید و راهنمایی قفسه های محصولات دلخواه شما می باشد و پیدا کردن کنسرو هلو دیگر مثل یک راز برای مشتریان باقی نمی ماند !

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان به کارگیری برای عموم ارائه نخواهد شد.

ربات های ال جی برای کمک به خدمات

منبع: الجی الکترونیک از طریق IEEE Spectrum

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا