اتومبیل و موتور سیکلتفن آوری و تکنولوژی

تویوتا e-Palette آینده کسب و کار موبایلی

دنیا به سرعت فراوان در عرصه تکنولوژِی در حال حرکت است . در حالی که مردم جهان سوم به دنبال نخود سیاه می دوند !

لطفا به مطلب فوق امتیاز دهید

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

تویوتا e-Palette نمادی برای کسب و کار در آینده نزدیک

کد مطلب : 96101901

در آینده هر خدماتی را که نیاز داشته باشید نیازی نیست به دنبال آنها به بیرون بروید ! آنها خود به سراغ شما می آیند .

در حالی که 40 میلیون ایرانی در پی رفع فیلترینگ تلگرام هستند ! ، نمایشگاه تکنولوژی CES در لاس وگاس امریکا جدیدترین اختراعات جهان را که با فکر ، اندیشه و دانش توسط دیگر مردم دنیا ساخته شده به نمایش گذاشته است . مردمی که تکنولوژی را بومی کردند و نیازی به پیام رسان خارجی ندارند .

خودروی مفهومی جدید تویوتا با نام  e-Palette در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس برای اولین بار امروز نمایش داده شد.

همانند بسیاری از صنایع و مشاغل که توسط تکنولوژی و فن آوری دیجیتال و ارتباطات نابود شده است ، امثال فروشگاه کتاب ، آژانس مسافرتی و فروشگاه های سنتی ؛ با پیش رفتن فن آوری اطلاعات ، خودرو سازان سنتی ، صنعت حمل و نقل سنتی در صورتی که خود را به سرعت با این تکنولوژی همگام نکنند به زودی نابود خواهند شد .

تمام جنبه های کلیدی در صنعت حمل و نقل در سال 2017 در یک طرح جمع شده است ، تویوتا e-Palette شامل حرکت خودرو بدون سرنشین ، ارائه خدمات توسط فن آوری اطلاعات دیجیتال ، خودروی تمام الکترونیک و همه خصوصیت های یک خودروی دیجیتال در تویوتا e-Palette قرار گرفته است و آن را تبدیل به یک خودرو خاص کرده است ، که تمام خدمات روزانه را تسهیل می کند .

با خودروی مفهومی تویوتا e-Palette که توسط راننده اتوماتیک هدایت می شود تمامی خدمات مانند : هتل سیار ، ارسال کالا ، ارسال غذاهای آماده ، خدمات پزشکی ، خدمات تعمیرات ، کافه سیار ، رستوران سیار ، تور گردشگری و بسیار خدمات دیگر را با اپلیکیشن های موبایلی درخواست نمایید ، و در اسرع وقت به شما مراجعه می کنند !

شما فرض کنید نیاز به یک مشاوره پزشکی دارید و یا نیاز به یک مشاور املاک دارید ، مطب پزشک و دفتر مشاور املاک با درخواست شما به محلی که شما هستید خواهند آمد و خدمات خود را ارائه می کنند .

منبع: تویوتا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا