حمل و نقل دریایی

زیردریایی تریتون محصول استون مارتین

زیردریایی تریتون با قابلیت نفوذ به مناطق عمیق دریاها و اقیانوس ها

به این مطلب امتیاز دهید

0%

امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)

زیردریایی تریتون نسل جدید زیردریایی های کوچک ساخت کاخانه استون مارتین

کد مطلب : 96070901

شرکت های تولید کننده وسایل نقلیه بخشی از درآمد خود را جهت تحقیق و توسعه صنعت خود به کار می برند و جهت ارائه محصولات بهتر با یکدیگر رقابت می کنند . اما متاسفانه برخی شرکت ها هم هیچ بخشی از درآمد خود را بابت این کار هزینه نمی کنند و یا اگر هم بخشی از درآمد را تعلق می دهند بسیار ناچیز می باشد . نمونه این شرکت ها را می توانید در کشور خودمان مشاهده کنید و با شرکت هیوندای کره جنوبی مقایسه نمایید .

به گزارش آی شهر به نقل از گیزمک : استون مارتین پس از نشان دادن مهارت های خود در قایق موتوری AM37 که در نمایشگاه موناکو سال گذشته به نمایش  گذاشت . با نشان دادن زیردریایی نپتون نشان داد که قصد دارد در صنعت زیر دریایی هم حرف های برای گفتن داشته باشد . 

استون مارتین و متخصصان زیردریایی در Triton Submarines LLC تیمی را تشکیل دادند که بتوانند با تولید زیردریایی های سه نفره به دنیای شگفت انگیز عمیق آب ها راه پیدا کنند.

استون مارتین در این زمان به شدت مشغول به توسعه بوده و در کنار خودرو های لوکس و اسپرت خود که به شدت پیشرفت می کند بر روی پروژه های دریایی نیز مشغول به کار است .

پروژه زیر دریایی شخصی در استون مارتین با نپتون کلید خورد و در حال حاضر محصول جدیدی به نام زیردریایی تریتون رونمایی کرده است که هیچ مشخصاتی از آن در دست نیست . یک تیزر کوچک و چند عکس در گالری ما می توانید مشاهده کنید ، که تصاویر از زیردریایی نپتون با رنگ زرد نیز در آن وجود دارد که می توانید آن را با تریتون مقایسه نمایید.

تنها مشخصات بدست آمده از زیردریایی تریتون می توان به دو موتور 5 اسب بخار اشاره کرد و باتری اصلی لیتیوم-آهن-فسفات ، 12 ساعت حرکت در عمق آب با اکسیژن کافی ، سرعت 3 گره دریایی مطابق با 5/6 کیلومتر بر ساعت و پنج چراغ ال ای دی با 20،000 لومن روشنایی که در سایت تریتون به آن اشاره شده . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا