بهداشت فردی و محیطتازه ها

زباله جمع کن دریایی در انگلستان

یکی از مشکلات دریا ها و اقیانوس ها زباله های شناور روی سطح آب می باشد که بیشتر آن مواد غیر قابل بازیافت است .

زباله جمع کن دریایی در انگلستان

کد مطلب : 96072101

متاسفانه در کشورهایی با فرهنگ و سواد پایین ، مردم آنها تنها راه پولدار شدن را در گرو دلالی می بینند ، اما در کشورهای پیشرفته بهترین راه پولدار شدن تولید و اختراع محصولات مورد نیاز و تولید تجاری آن محصول می باشد. با بررسی محصول فوق ببینیم آیا این راه برای پولدار شدن بهتر نیست؟

طرح های زیادی برای حل مشکل جمع آوری زباله بر رو دریاها و اقیانوس ها موجود می باشد . و هیچ کدام ادعایی بر اینکه طرح آنها راه حلی جامع باشد ندارند . در این میان Seabin یک دستگاه شناور زباله جمع کن می باشد که در حال حاضر بصورت تجتری تولید می شود . 

سایبان ساخته شده توسط یک زوج استرالیایی می باشد که در سال 2015 این محصول را اختراع نمودند و اکنون به یک محصول تجاری تولید شده است . این دستگاه اساسا یک تصویه کن  آب است که روی سطح آب شناور می شود و شروع به جمع آوری زباله های دریایی می کند .

این ماشین با یک پمپ 110 و 220 ولتی کار می کند و به غیر از جمع آوری پلاستیک ها ، روغن ها و مواد شوینده را از سطح آب جمع آوری می کند . سایبان داری یک کیسه با پلاستیک قابل بازیافت می باشد که روزانه 1/5 کیلوگرم  زباله را از سطح آب جمع آوری می کند . 

یک تیم مسابقه ای قایق بادبانی پشتیبانی مالی این محصول را به عهده گرفته است . این تیم قایق بادبانی به نام Land Rover BAR از انگلستان می باشد .

Jo Grindley، Land Rover BAR CMO / CCO گفت: “همکاری ما با شرکت سایبیون  برای تبدیل شدن به یک تیم ورزشی پایدار در جهان است.” 

زباله جمع کن دریایی

منبع : گیزمگ

به این مطلب امتیاز دهید

0%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا