اتومبیل و موتور سیکلت

دبل خودروی شگفت انگیز

دبل خودروی شگفت انگیز + تصاویر

کد مطلب : 95072901

 

 

خیلی از مواقع برای شما پیش آمده در ترافیک سنگین بزرگراه ها ، اتوبان ها ، خیابان ها و جاده های بین شهری گرفتار شده باشید و در عین حال عجله برای رسیدن به موقع به قرار یا رساندن محموله ای به مقصد داشته باشید!!

در این مواقع با انگشتان خود بر روی فرمان اتومبیل می زنید و منتظر هستید که هر لحظه ترافیک روان شود و شما به مقصد خود برسید. در همان حال موتور سیکلت ها ، دچرخه ها و حتی اسکوتر ها به راحتی از کنار شما آزادانه عبور می کنند و تصور کنید که این موضوع برای شما چقدر آزار دهنده خواهد بود.

خودروی شما در این گونه موارد یک وسیله ناکار آمد می باشد و این یک مشکل و مسئله است.

شرکت آستین در تگزاس دست به کار بزرگی زده و این مسئله را با یک دبل خودروی شگفت انگیز حل نموده است. شما صاحب یک خودروی چهار چرخ می شوید و در موارد مشابه بالا می توانید اتومبیل چهار چرخ خود را به دو متور سیکلت سه چرخ تبدیل نمایید .

در این وضعیت از ترافیک سنگین عبور کرده و به راحتی و در سر وقت به قرار خود یا سر کار خود می رسید . و کالا یا محموله را سریعا به صاحب آن تحویل خواهید داد . شاید با دوست خود به محلی بروید و در لحظه ای قصد جدایی داشته باشد و دو مسیر متفاوت را بخواهید طی کنید . به راحتی جدا شده و هر کس به مسیر خود خواهد رفت .

شما می توانید دوباره به هم متصل شوید ، که بعد از متصل شدن دو موتور سیکلت سه چرخ به یک اتومبیل چهار چرخ تبدیل خواهد شد . چرخ های عقب با همدیگر چفت شده و دوباره یک اتومبیل خواهید داشت.

اسلایدر تصاویر دبل خودروی شگفت انگیز :

مترجم : حبیب الله اسپیدمهر

منبع : اینهبیتت

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا