اتومبیل و موتور سیکلت

خودروهای آینده + تصاویر

خودروهای آینده + تصاویر

کد ملب : 95071201

خودروهای آینده این شکلی هستند/ 5 خودروی مفهومی برتر نمایشگاه پاریس
خودرو هایی که برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش درآمدند.
خودروسازان فرانسوی معمولا به دلیل خلاقیت بالا در طراحی مدل‌های مفهومی مشهور هستند و هرگز در این راه امیدشان را از دست نمی‌دهند. در حالی که دیگر خودروسازان ابرخودروهایشان را تهاجمی طراحی می‌کنند، فرانسوی‌ها خطوط کلاسیک، خطوط شناور و نسبت‌های ساده را در سبک و سیاق طراحی خود حفظ می کنند.

به نقل از ” اتوگاید”، اینک به بررسی 5 مدل مفهومی برتر می پردازیم که برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش درآمدند.

رنو ترزور

خودروهای آینده + تصاویر

قطعا می‌توان گفت که منحصربه‌فرد و خیره کننده ظاهر شده و برای اولین بار در پاریس به نمایش درآمد. تمامی مقیاس‌ها و نسبت‌های این خودرو به صورت کلاسیک ساخته شده و از هر زاویه به اندازه کافی خوب به نظر می‌رسد. یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی‌های این خودرو که در اولین نگاه متوجه آن خواهید شد، کروک سراسری بخش فوقانی آن است که به اطراف شیشه جلو پنجره قرمز رنگ انحناء یافته است. این سقف متحرک به سمت بالا و عقب خودرو حرکت کرده تا شما بتوانید سوار خودرو شوید. خودروسازان فرانسوی اعلام کرده‌اند که این مدل مفهومی به صورت تمام الکتریک ساخته شده و قابلیت حرکت کاملا مستقل را نیز دارد. این خودرو با گشتاوری نزدیک به 379 نیوتن‌متر حدود 350 اسب‌بخار توان دارد.

سیتروئن CX پرینس

گروه فرانسوی سیتروئن در نمایشگاه سال جاری یک مدل مفهومی با ظاهری عجیب و غریب را به نمایش درآورد که مهمترین ویژگی آن درهای جدید و تریم داخلی زرد رنگ است که برای رقابت و مقابله با تریم چوب گردویی ساخته شده است. این مدل مفهومی با آلایندگی در حد صفر و بازده 300 اسب‌بخار به صورت پلاگین- هیبرید ساخته شده است. طراحی خودرو به سبکی جدید بین مدل‌های استیشن و کوپه ساخته شده است. با این وجود این خودرو به تنهایی جمعیت زیادی را به نمایشگاه پاریس کشیده است.
لکسوس UX

لکسوس UX با یک مدل مفهومی در نمایشگاه سال شرکت کرد اکثریت کارشناسان و مردم بر این باورند که این مدل فوق‌العاده طراحی شده است. خوشبختانه یا متاسفانه این مدل مفهومی زبان طراحی تهاجمی‌تر و زاویه‌تر لکسوس در ساخت خودروهای آینده‌اش را نشان می‌دهد. درون این خودرو حتی جذاب‌تر از نمای خارجی آن به نظر می‌رسد که احتمالا با الهام از نمونه‌های خارجی طراحی شده است. به نظر می‌رسد نمونه‌های اولیه این خودرو احتمالا در یک تا دو سال آینده از کارخانه‌های سازنده خارج شوند.

هیوندایی RN30

هیوندایی RN30 به این دلیل جذاب است که برند پرفورمنس N خودروسازان کره‌ای در بازار جهانی به شمار می‌آید. هیوندایی در حال حاضر با قطع تولید جنسیس کوپه تولید هیچ مدل پرفورمنسی را در دستور کار ندارد. بنابراین به نظر می‌رسد بازار آتی این خودرو بسیار داغ باشد. این کانسپت با ظاهر تهاجمی و خشن به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با قابلیت بالا مجهز است. با این وجود مدل‌های موتوری N همچنان تحت توسعه قرار دارد.

فولکس‌واگن ID

یک رسوایی باعث شده تا فولکس‌واگن تمام تمرکز و خلاقیتش را صرف ایجاد هویتی جدید برای دنیای پسا دیزل کند و خودروهای الکتریکی بخش بزرگی از این هویت است. مدل مفهومی ID که در پاریس به نمایش درآمد زبان طراحی نسل جدید این خودروسازی برای خودروهای آینده است. موتور این مدل حدود 167 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی بین 400 تا 600 کیلومتر را طی کند.

منبع : عصر ایران

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا