شهرهای توریستی

جهانگردی نوروزی+تصویر

جهان گردی
فصل بهار ماههای ژانویه ، فوریه و مارس است که بهترین زمان برای سفر و بهره بردن از طبیعت زیبای بهاری است. در ادامه به معرفی شهرهایی می پردازیم که در فصل بهار می توانید آنها را برای سفر برگزینید.

استانبول

در ماههای آخر فصل بهار یعنی مارس و آوریل که دمای هوا بین ۱۶تا ۲۵ درجه سانتی گراد است ، و هنوز هوا آنچنان رطوبتی ندارد می توان تور نورورزی استانبول را برای سفر انتخاب کرد چرا که بعد از آن کم کم رطوبت هوا بیشتر شده و به اصطلاح هوای استانبول شرجی و دم کرده می شود و گشت و گذار اصلا به مذاق تان خوش نمی آید. میتونید بررسی و قیمت هتل در استانبول را هم ببینید .

استانبول

 

مارماریس
آب و هوای مارماریس مدیترانه ای است و از ویژگیهای آب و هوای مدیترانه ای تابستانهای گرم است پس بهترین زمان برای سفر توریستی به مارماریس ، فصل بهار است که هوا معتدل بوده و هنوز خبری از آفتاب سوزان و گرمای شدید نیست. سپری کردن زیبایی های بهار در مارماریس بسیار رویایی خواهد بود. هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس در بین هتل های ۵ ستاره مارماریس در نزدیکی مرکز مارماریس واقع شده است .

012

سنگاپور

آب و هوای سنگاپور معمولا بارانی است پس هر زمان که بخواهید، میتوانید به آنجا سفر کنید. اما اگر طرفدار غذاهای سنتی کشورها بوده اید و همیشه بدنبال امتحان کردنشان هستید، پس از اخذ ویرای سنگاپور در فصل بهار این کشور بروید و از فستیوال غذا که همه ساله برگزار می شود، نهایت استفاده را ببرید.

سنگاپور

آگرا
بهترین زمان برای سفر به آگرا هندوستان ، فصل بهار است چرا که قبل از آن سرمای زمستان طی شده و تا قبل از رسیدن فصل تابستان که بتدریج گرمای ۴۵ درجه ای هوا خود را نشان میدهد، در تور هند مجال گشتن و لذت بردن از زیبایی های این کشور را دارید.

آگرا

دبی

دبی یکی از شهرهای بیابانی کشور امارات است که بیشتر ماههای سال گرمای هوا ی ۴۰ درجه ای واقعا کلافه کننده است اما با رسیدن فصل بهار هوا خنک تر شده و علیرغم آفتابی بودن روزهایش ،گرمای هوا اصلا آزار دهنده نیست. در تور دبی پس ماههای ژانویه و فوریه را برای سفر به دبی انتخاب کنید تا ازاقامت در این شهر زیبای توریستی لذت بیشتری ببرید. بررسی هتل های دبی را نیز ببینید .

دبی

پاریس

فصل بهار با زیبایی های کم نظیرش بهترین زمان برای سفر به شهر پاریس در کشور فرانسه است. چرا که در تابستان هوا گرم بوده و بازدید از این شهر که بسیار زیبا و تاریخی است ، چندان لذت بخش نیست و در فصل زمستان هم سرمای هوا برای گردشگرانی که سرما را دوست ندارند، کمی آزار دهنده خواهد بود. پس بازدید ازاماکن تاریخی و گردشگری پاریس در فصل بهار که گهگاه بارانهای لطیفی هم می بارد ، بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. تور نورورزی فرانسه نسبتا قیمت بالای دارد ولی خوب ارزش دیدن هم دارد .

016

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا