ساختمان و سازه ها

6 فرودگاه ترسناک جهان

6 فرودگاه ترسناک جهان

کد مطلب : 94062501

1-فرودگاه بارا، در منطقه‌ی Hebridesدر نزدیکی ساحل غربی اسکاتلند. بله، درست حدس زده‌اید، باند فرود همان ساحل دریاست که برای پرواز و فرود آن هم تنها برای پروازهایی که در روز صورت می‌گیرد، استفاده می‌شود.

6 فرودگاه ترسناک جهان

2-  فرودگاه بین‌المللی Chubu Centrair شهر توکونامه ژاپن در دل آب دریا واقع شده است.

 

6 فرودگاه ترسناک جهان

 

3- باند فرود کوهستانی در فرودگاه Courchevel فرانسه تنها 545 متر درازا دارد! طول کم، شیب 18.5 درجه‌ی و پرتگاهی که در پایان باند فرود قرار گرفته دهشتناکی آن را تمام و کمال می‌کند.

6 فرودگاه ترسناک جهان

 

4- فرودگاه Gibraltar یکی از جالب‌ترین موارد این فهرست است که در دل شهر قرار گرفته است. از این گذشته درازای این باند تنها 1800 متر است که در نوع خود بسیار کوتاه است. این باند با خیابان اصلی وینستون چرچیل که یکی از شلوغ‌ترین معابر شهری است تقاطع هم سطح دارد! به همین خاطر هر بار که هواپیمایی فرود می‌آید یا پرواز می‌کند، این خیابان بسته می‌شود.

 

6 فرودگاه ترسناک جهان

 

5- فرودگاه بین‌المللی کانسای (Kansai) در اوزاکای ژاپن در دل آب شناور است و هر زمان که خلبانی هواپیمای خود را در این باند به زمین می‌نشاند، گویی که بر روی آب فرود می‌آید!

 

6 فرودگاه ترسناک جهان

6- فرودگاه آیلندز (Islands) در تورنتوی کانادا نیز یکی از خارق‌العاده‌ترین فرودگاه‌های جهان است که در جزیره‌ای کوچک در کناره‌ی شهر قرار گرفته است. از این گذشته ساحل بسیار جالبی در کنار فرودگاه قرار دارد که مردم به خوش‌گذرانی‌های آنچنانی در آن می‌پردازند!

 

6 فرودگاه ترسناک جهان

 

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا