زیبایی

روغن زیتون تقویت مو

با روغن زیتون موهایتان را تقویت کنید

روغن زیتون

این روغن پر خاصیت همانطور که برای درون بدن شما مفید است برای بیرون بدن شما نیز بسیار مفید است.

مزایا و خواص درمانی روغن زیتون سالهاست که اثبات شده است . امروزه روغن زیتون به عنوان یک محصول زیبایی نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد . این روغن پر خاصیت همانطور که برای درون بدن شما مفید است برای بیرون بدن شما نیز بسیار مفید است. موهای شما از جمله بخشهایی هستند که می توانند از خواص مختلف و بسیار زیاد روغن زیتون بهره مند شوند . استفاده از روغن زیتون برای تقویت موها بسیار ساده است اما نتایح آن بسیار چشمگیر است.

یک دوم فنجان روغن زیتون را در یک کاسه قابل استفاده در ماکروفر بریزید و آن را حدود ۲۰ ثانیه در ماکرو فر قرار دهید تا کمی گرم شود.

یک حوله روی شانه هایتان بیندازید تا لباستان کثیف نشود.

مقداری روغن زیتون روی کف دستتان بریزید و آن را روی ساقه موهایتان بمالید و ماساژ دهید . اگر پوست سرتان نیز خشک است مقدار کمی از این روغن را روی پوست سرتان هم بمالید و ماساژ دهید . اما اگر شما در کل موهای چربی دارید ، تا آنجایی که می توانید از تماس روغن با پوست سرتان خودداری کنید و روغن را طوری به موهایتان بزنید که از ریشه حداقل ۱.۵ سانتی متر فاصله داشته باشد . این کار را آنقدر انجام دهید تا کل موهایتان کاملا” به روغن زیتون آغشته شود.

موهایتان را آرام روی سرتان جمع کنید و یک کلاه پلاستیکی روی سرتان بگذارید.

حداقل ۳۰ دقیقه صبر کنید تا موهای شما از خواص روغن زیتون کاملا” بهره مند شوند.

سپس موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشوئید . از نرم کننده همیشگی خود استفاده کنید و بعد موهایتان را کاملا” آبکشی کنید . همان بار اولی که این کار را انجام می دهید خواهید دید که موهایتان بسیار نرم تر و انعطاف پذیرتر از قبل می شود . علاوه براین ، استفاده از روغن زیتون برق خاصی به موهای شما می بخشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا